Overige onderwerpen·Shopaholic Shoplogs

Bestelling van allcosmeticswholesale.com

Toen ik nog op de Pabo zat was er een meisje dat een prachtig palette had, een roze doosje met een ‘diamant’ erin. Ik wist toen nog niet dat dit van MAC was en ik wist ook niet dat het een Limited Edition was. Dat doosje is eigenlijk nooit uit mijn gedachte verdwenen en toen ik ernaar ging zoeken kwam ik erachter dat het mooie doosje te koop was op internet!

Op de website allcosmeticswholesale vind je namelijk heel veel bijzondere producten, oude producten, Limited Editions, normale producten maar dan zonder kartonnen doosje of producten die niet meer in de schappen liggen. Soms zijn deze erg voordelig, maar soms ook wat duurder omdat ze zeldzaam zijn.

Hierboven zie je het oude Limited Edition palette van MAC. Het is ‘Devoted Poppy‘ in 6 Classic Eye. De verpakking vind ik he-le-maal geweldig! Als er niets in zou zitten, zou ik hem nog mooi vinden haha…

Het palette kost $29,99 wat omgerekend €21,30 is.

Estee Lauder – Pure Color Gloss Stick – Sunlit Coral

Clinique – Butter Shine Lipstick – Rosalita

Toen het MAC palette eenmaal in mijn digitale winkelmandje lag kwam ik deze 2 mooie lipsticks nog tegen. Ze waren absoluut niet duur, dus ik besloot ze ook te bestellen!

Clinique – Butter Shine Lipstick – Rosalita $8,99 / €6,40

Estee Lauder – Pure Color Gloss Stick – Sunlit Coral $10,99 / €7,80

Mijn ervaring met AWSC.com

Ik vond het best spannend om bij deze Amerikaanse webshop te bestellen, je weet immers nooit hoe lang de verzending duurt. Tot mijn verbazing had ik mijn spulletjes al binnen een week binnen! Ik koos voor de ‘goedkoopste’ verzending, deze is $16,- (omgerekend €11,30) Dit is dan niet verzekerd, maar als je het wel verzekerd op wil laten sturen ben je $38,- kwijt en dat vind ik toch wel èrg veel!

Mijn make-upjes werden netjes ingepakt bezorgd en er zat zelfs nog een cadeautje bij mijn bestelling, er zat een fullsize oogschaduwpigment bij t.w.v $14,95!

Je kunt betalen met een Creditcard, maar die heb ik zelf niet. Ik heb betaald met mijn PayPal account, je moet het wel direct kunnen betalen dus je moet zorgen dat er tegoed op je PayPal rekening staat (door het eerst naar jezelf over te maken).

Ik ben zeker tevreden over de snelle service, de makkelijke betaling en het leuke presentje dus ik ga vast nog wel een keer bestellen bij allcosmeticswholesale.com! De producten wisselen ook dagelijks af, dus ik houd de site goed in de gaten…

0 gedachten over “Bestelling van allcosmeticswholesale.com

  1. Na jou artikel hier te hebben gelezen en een heeeele lange tijd rondneuzen in de webshop, heb ik ook een aantal leuke spulletjes besteld! 😀
    Thanks voor de tip, ik hoop dat bij mij ook alles zo vlotjes loopt als bij jou.

    Like

      1. Ik heb een pallete van Stila, een lakje van Dior & nog iets kleins om weg te geven op m’n blog besteld. I can’t wait! 😀

        Like

  2. Echt mooi de oogschaduw van mac, maar moest je ook nog aan de deur betalen?

    vaak komt er dan toch nog iets van belasting over heen of haden ze het verstuurd als gift?

    Like

Plaats een reactie