Personal stuff·Uncategorized

Hallo wereld…

15624644_303588646704287_2913010544300523520_n

Hallo allemaal…

Daar ben ik dan, terug op het wereld wijde web.
Nouja terug wil ik het nog niet noemen… Ik kom heel voorzichtig om het hoekje kijken!

Op het moment probeer ik mijn oude artikeltjes (van 5 jaar bloggen) terug te krijgen op deze wordpress blog. Wat nog niet helemaal wil lukken, aangezien ik 5 jaar lang foto’s op mijn account heb opgeslagen en er nu een andere website te vinden is op Beautypolish.nl (oops!) Maar de tekst is alvast een beginnetje.

Het kriebelt een beetje om zo nu en dan weer een artikeltje te tikken, fotootjes te schieten en lekker te prullen met een fotobewerkingsprogramma. De druk achter het dagelijks bloggen mis ik niet en dat is ook zeker mijn doel niet. Het doel is in eerste instantie om weer door mijn artikelen te kunnen bladeren, de oude Beautypolish Comics weer te kunnen bekijken en als ik iets wil laten zien aan vriendinnen of collega’s, dat ik mijn site er weer bij kan pakken.

15823438_1178329162222292_3464047655837975001_n

Ik kan in ieder geval zeggen… Met mij gaat het goed!
De rust is weder gekeerd en ik heb alweer máánden een leuke baan met leuke collega’s.

Met Bellepoes gaat alles goed (dit zie je nog regelmatig op Instagram onder #Bellepoes) en ook met Casper en mij (die ik inmiddels mijn MAN kan noemen hihi) is alles super fijn.

Hoe is het met jullie?
Zijn er nog ergens mensjes die nu denken ‘Ohja Beautypolish, Ilja… Die kennen we nog!’ haha.

-x- Ilja

2 gedachten over “Hallo wereld…

Geef een reactie

