Make-up & Looks·Test & Review

Look of the Day || Pink & Purple

13De laatste tijd vind ik het mooi om de ‘Nude’ look die ik dagelijks draag, af te wisselen met paars. Paars blijf ik ook erg mooi vinden bij blauwe ogen en toen ik dit doosje van Max Factor zag, wilde ik hem gelijk proberen. Ik heb een look gemaakt met o.a. producten van Rimmel, Max factor en The Body Shop. Kijk hieronder voor meer foto’s en informatie.

75Ik begin met de basis, een nieuwe foundation van Rimmel London ‘Match Perfection‘. Een hele vernieuwde versie! De foundation zit in een glazen flesje met een inhoud van 40ml en heeft een handig pompsysteem. Met een pompje kun je heel je gezicht netjes doen.

Ik dacht eerst dat ik de lichtste kleur 101 Light Porselain nodig zou hebben, maar deze is iets te licht voor mij en heeft een roze ondertoon. De kleur 100 Ivory is net een tintje donkerder een heeft een gelige ondertoon, deze past toch beter bij mijn huid. Ik denk wel dat héél veel dames blij zullen zijn met de lichtste kleur, deze vindt je niet heel vaak bij drogisterij foundations!

De dekking is medium, wat mijn huid zeker nodig heeft op het moment. De puistjes en rode plekjes kan ik nog een extra laagje geven of met wat concealer wegwerken. Hij brengt prettig aan en voelt fijn op de huid.

De foundation is verkrijgbaar in vijf kleuren en kost €12,99.

14Max Factor 04 Luxe Lilacs is een van de Smokey Eye Drama kitjes. Een setje met een Highlighter, 2 kleuren paars en een mooie taupe kleur voor in de crease. Hierboven zie je linksonder de 4 swatches, lekker gepigmenteerd! Wel even aftikken om fallout te voorkomen, maar ik ben erg te spreken over de kleurencombinatie en het pigment. €14,99 

98

3Hierboven zie je de Rimmel Exaggerate Smoke n’ Shine Eyeliner in de kleur paars. Lekker intens gepigmenteerd, met een mooie glans, ingebouwde puntenslijper en een kussentje om je lijntje mee te vervagen. Super fijn potloodje en verkrijgbaar in meerdere kleuren. €6,95

Daarnaast zie je de Max Factor Masterpiece High Precision Liquid Eyeliner. Een bijzonder puntje als je het mij vraagt, het lijkt een beetje op een peddel… De zijkant is smal en de voorkant is breed, maar het gaat nog best aardig! Ik heb toch liever een dun kwastje of scherp vilten puntje met een goede liquid vloeistof. Ik ben toch nog steeds opzoek naar de per-fec-te vloeibare waterproof eyeliner.

Daaronder zie je de Rimmel Super Curler mascara, die ene die je elke dag op de tv voorbij ziet komen haha! Heel eerlijk? Ik merk niet echt verschil met een andere ‘niet curler’ mascara. Het is gewoon een prima zwarte mascara, vrij groot borsteltje en goed zwart. Maar met mijn korte, rechte wimpers… Nee er buigen geen lantarenpalen als ik voorbij loop helaas. €13,49

12 2De Max Factor Colour Intensifying Lipstick Balm in de kleur 05 Sumptuous Candy zit voor vast in mijn tas. Het is een heerlijke lipbalm in een zoet zacht tintje. Ik vind hem mooi passen bij de paarse look en hij smeert zo lekker bij gedurende de dag. € 10,99

6Als blush heb ik gekozen voor deze fresh sorbet blush van The Body Shop in de kleur 025 Cuban Watermelon. Het is een vloeibare blush met schattige glittertjes. Ik heb hem gewoon aangebracht met een blushkwast. Ik heb de kwast lichtjes in de blush gedipt en deze aangebracht als een normale blush. Kan ook prima met de vingers! Heel mooi subtiel met een fijn glimmertje. €16,-

1

Draag jij wel eens paars?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

7 gedachten over “Look of the Day || Pink & Purple

Geef een reactie

