Sieraden & Accessoires

Hebbes! || Retro Casio Horloge

3Helemaal terug van weggeweest, het toffe retro Casio horloge. Ik zag hem in de etalage liggen in het zilver, goud en zelfs in rosé. Ook met een legerprintje op de achtergrond en met een hele rekenmachine erin verwerkt. Dit simpele goudkleurige klokje past toch het beste bij mij, lekker nostalgisch.

De Casio horloges waren al populair in de jaren negentig, maar zelfs toen bestonden ze al een hele tijd. In 1946 startte Casio met het maken van rekenmachines en zij gingen de uitdaging om dit ook in horloges te verwerken. Zo ontstond dit toffe klokje

4Casio A168WG-9EF retro horloge met goudkleurige band. Het horloge heeft displayverlichting en is voorzien van een stopwatch functie met alarm en is 3 ATM. Nu moest ik even prullen met de knopjes en had ik per ongeluk het alarm aangezet op 00:00 uur, ik schrok me een ongeluk haha! 5 2 (2)Dit horloge is een unisex model van Casio. Het horloge heeft een diameter van 36 mm, wat voor vrouwen large is en voor mannen extra small. Ook Casper vond hem erg cool en wilde hem even passen. Je kunt hem makkelijk korter of langer maken met het pinnetje bij de sluiting.

Voor mij is het ook wel heel handig dat het een unisex model is, aangezien ik vrij grote polsen heb. Het bandje kan lekker lang, waardoor ik hem losjes kan dragen en dat vind ik prettig. 1 (2)Foto’s maken met Belle in de buurt is echter een uitdaging…

Het horloge dat ik heb is nu in de aanbieding van €69,95 voor €49,95 dus ook goed betaalbaar. Hier vind je alle Casio Retro horloges van Lucardi.

Van vind jij van deze Retro trend?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

7 gedachten over “Hebbes! || Retro Casio Horloge

  1. Hoi Ilja ik ben Sophie! Vet hoor je blog! Ik snap denk is wel waarom je dit horloge zo mooi vind, die displayverlichting heeft dezelfde kleur als die mooie blauwe kleur van jouw blog! Druk jij op de foto nou inderdaad het knopje rechtsboven in met je duim of het display op te laten lichten? Vette foto hoor!! Denk trouwens dat ie om jouw pols toch mooier staat dan om Casper’s, sorry C.! Je hebt dus ontdekt dat je in ieder geval wakker wordt van het alarm! Ik weet trouwens niet wie/wat ik mooier vind, jouw horloge of Belle! Ben ook gek op katten en die foto van Belle op bed is megavet!! Misschien een hele blonde vraag hoor, maar wat is 3ATM? Girl heel veel plezier met deze mooie bling bling, houdoe!!

    Like

Geef een reactie

