Fashion & Outfits

Hallo Herfst || Wishlist ‘Sweet Burgundy’

collage-espritHet is officieel alweer bijna 2 weken Herfst en ik merk dat ik dat stiekem wel lekker vind… Lekker wegkruipen in vestjes, jasjes en sjaaltjes, bij thuiskomst de kachel heerlijk aan, dekentjes op de bank, kaarsjes en kopjes thee! Hmmm. Ook vind ik de Herfstkleuren altijd erg leuk in de winkels. Met name de bordeaux- en paarstinten vind ik erg mooi, deze staan dan ook op mijn Herfst-Wishlist van dit jaar! Hieronder zie je alle items beschreven van mijn misschien iets-te-luxe wensenlijstje.

De jurk

Deze heeft die mooie bordeaux warm rode kleur die ik bedoel. Ik ben dol op het modelletje ‘skaterdress’ van Asos omdat deze altijd A-lijn zijn en het beste bij mijn figuur passen. Deze gaan t/m maat 56 (size 28) en is beschikbaar in zwart en ‘deep wine’. Pretty!

De tas

Oehhhh ik ben al tijden opzoek naar een mooie, nieuwe, leren, zwarte tas. Ik kwijl altijd bij Fossil, helaas vind mijn portemonnee de prijzen niet altijd fijn… Maar het is mijn wensenlijstje, dus dromen mag! De mooie, nieuwe, leren, zwarte tas gaat er zeker komen, maar waarschijnlijk tijdens de Sale in januari (lekker dagje shoppen in België)

De schoenen

Hoe mooi ik hakken ook vind, ik ben 1.85m én ik kan er gewoon niet op lopen. Dit soort booties vind ik stoer en tòch vrouwelijk (en ik kan er op lopen, ook niet geheel onbelangrijk) Met de dikke, stevige en weerbestendige rubberen zolen krijg je ook niet zo snel koude voeten. Nice! Deze zijn van Esprit.

De lipstick

MAC Diva! Een hele mooie matte dieprode kleur, perfect voor de Herfst en mooi passend bij het jurkje! Hij is gelukkig nog te vinden in de winkels.

De oorbellen

Swarovski! Ik heb inmiddels denk ik 5 paar oorbellen en ik draag ze nog steeds allemaal even graag. Ik vind vooral de grote oorhangers erg mooi, in combinatie met veel glimmies. Deze V-shaped oorbellen vind ik erg mooi voor dagelijks. Je kunt de driehoek studs trouwens ook apart dragen, door de hangers eraf te halen.

Natuurlijk draag ik ook altijd een legging of dikke panty onder zo’n kort jurkje, maar die vond ik wat saai om bij de collage te zetten 😉

Wat staat er op jouw Herfst-Wishlist?
Wat is jouw favoriete Herfstkleur?

-x- Ilja

7 gedachten over “Hallo Herfst || Wishlist ‘Sweet Burgundy’

Geef een reactie

