Personal stuff·Winacties

Beautypolish bestaat 5 jaar! || Comic & Winactie

beautypolish-5-jaarBeautypolish 5 jaarWat vliegt de tijd… Vandaag bestaat Beautypolish alweer 5 jaar! Al 5 jaar geef ik jullie een kijkje in mijn leven, blog ik over van alles wat ik leuk vind en heb ik jullie meegenomen in de grote veranderingen in mijn leven. Soms dagelijks, soms wekelijks, maar ik ben nooit helemaal weggeweest. Wie Beautypolish al langer volgt kent de Beautypolish Comics van Madelon. Speciaal voor het 5-jarig bestaan, heeft ze een mooie prent getekend! Ook kun je een mooi pakketje winnen met Max Factor & Aussie goodies (maar liefst 7x) en laat ik je zien hoe het ooit allemaal begonnen is.oude blogHet is begonnen op 1 September 2010 op mijn Beauty-Polish.blogspot.com blog. Zomaar op een doordeweekse woensdagavond ben ik mijn blog begonnen. Er waren toen nog niet zoveel blogs als nu en bloggers waren helemaal nog niet zo bekend. Elke dag uit school, elke avond en vrij half uurtje was ik aan mijn blog aan het werk. Het 88-palette was toen he-le-maal hip en elke avond was ik bonte looks aan het proberen. Alles werd vastgelegd op mijn superdeluxe *ughhm* Sony Cybershot.

Er kwamen steeds meer leuke comments, de volgers via Bloglovin bleven groeien en ook mijn bezoekersaantallen bleven stijgen. Wat een goed gevoel! Ik weet nog heel goed dat ik mijn eerste pakketje van Essence binnen kreeg, wauw! Ik kreeg gewoon make-up om over te schrijven… wat gaaf!

Inmiddels zijn we 5 jaar verder en bestaat Beautypolish nog steeds! Er is wel veel veranderd natuurlijk in de afgelopen 5 jaar. Ik denk dat minimaal 1x per jaar ik mijn Lay-out wel aangepast heb, ik schrijf al lang niet meer àleen maar over Beauty en bloggen is niet meer het grootste deel van mijn leven, dus ik blog niet meer dagelijks.

Toch word ik nog steeds blij van dezelfde dingen… Lieve comments, leuke berichtjes en reacties op social media. Het leuke contact met persbureaus en de leuke dingen die ik ervoor mag doen. Maar ook het bezig zijn met fotografie, fotobewerking en lekker prullen achter de computer.

Ik wil iedereen bedanken die mij vanaf het begin hebben gevolgd, nieuwe volgers, iedereen die mij volgt op Social Media en mensejes die altijd leuke comments achter laten!

Winactie!

Winactie 5 jaarOm het 5-jarig bestaan toch een beetje samen met jullie te vieren én om jullie te bedanken ga ik 7x dit bovenstaande pakket weggeven!

Het pakketje bestaat uit:

  • Aussie Miracle styling mouse volume + conditioner
  • Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor
  • Max Factor Colour Intensifying Balm – posh poppy
  • Max Factor MF Exccess Shimmer Eye Shadow – pink opal

Wat moet je doen?

Laat in de comments achter dat je graag mee wilt doen én vertel me wat je de afgelopen 5 jaar het leukste, grappigste, boeiendste of … artikel vond en waarom.

Niet verplicht, wel leuk!

  • Volg Beautypolish en ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Deel het volgende bericht op Twitter:

Beautypolish bestaat 5 jaar! Win 7x een pakketje met #MaxFactor & #Aussie op #Beautypolish @Ilja_88 #Winactie Klikbare link in de Bio <3<3

Deze winactie loopt t/m zondag 13 september 2015 en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.

-x- Ilja

16 gedachten over “Beautypolish bestaat 5 jaar! || Comic & Winactie

  1. Allereerst gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan! Ik vind het leuk om je blogs te volgen.
    Ik doe een poging om mee te doen om een leuk pakket te winnen en kans te maken.

    Het leuke vind ik, dat je ook buiten de blogs die met beauty te maken hebben, ook schrijft over je privé leven. Het laat zien wie je bent en waar je graag mee bezig bent.
    Zoals Belle, je huis, bakken en knutselen en allerlei andere dingen.

    Nu ben ik ook wel fan van make up en alles wat met haarverzorging te maken heeft, ik wil
    mijn haartjes laten groeien dus goede verzorging is wel belangrijk.
    Persoonlijke verzorging vind ik erg belangrijk. Ik ben wel fan geworden van Smashbox sinds je die blog geplaatst hebt. Kort erna heb ik de oogschaduw full exposure palette besteld en gebruik hem vaak.

    Ga zo door Ilja, want ik blijf je zeker volgen.
    -xxx- Kim

    Like

  2. Van harte meid!! Ik volg je zeker nog lang geen 5 jaar, maar wel al een hele poos! Vind dat je altijd leuke artikelen op je blog hebt.. De afwisseling is ook erg leuk! Beetje persoonlijk, wat reviews en wat leuke tips…. Wat ik zeker ook erg leuk vind zijn de comic’s wat kan ze dat goed zeg! 🙂 Stiekem ben ik natuurlijk ook dol op jou winacties hihi.. Zoals deze ook weer, wat een waanzinnig leuk pakketje! Ik maak heel erg graag een kansje.
    Groetjes ilsiee

    Like

  3. Wauw 5 jaar, ik lees nog niet eens zolang blogs! Gefeliciteerd met je blogverjaardag, keep it up! Mijn favoriete artikelen van jouw hand, zijn zonder twijfel je nagellakposts. Ik vind je swatches altijd erg mooi en duidelijk! Ik heb het bericht geliked en geretweet 😉

    Like

  4. Zo dat is een flinke tijd! Gefeliciteerd! Een heel leuk artikel vond ik over hoe je isolde had opgemaakt. Heel geslaagd! Ik heb alles gedaan! En op naar de 10 🙂

    Like

  5. Van harte gefeliciteerd! Wat een lange tijd al! Ik hoop nog lang van je leuke blogs te mogen genieten.
    Mijn favoriete artikelen zijn je posts over nagellak. Die vind ik altijd zo tof en inspirerend om te zien!

    Like

  6. Hoi ilja, gefeliciteerd met je prachtige site! 5 jaar op het web en een hoop mooie artikelen waar je op terug kunt kijken! Zelf heb ik enorm genoten van je Elf fantasy fair artikel, prachtige foto’s en enthousiast geschreven.
    Ik hoop dat je komend jaar weer gaat!

    Heel veel plezier van je mooie site en op naar de 10 jaar!

    Groetjes,

    Riet

    Like

  7. Wat gaat de tijd toch snel! 5 jaar alweer! Ik geniet eigenlijk van al je artikelen en hoewel ik hier niet dagelijks kom lees ik altijd alles keurig terug. Ik vond de comics van Madelon altijd heel erg leuk. Daar heb ik regelmatig om in een deuk gelegen. Maar ik vind de persoonlijke artikelen ook altijd erg leuk. Ik vind het leuk om te zien wat je allemaal voor lekkere dingen hebt gebakken, hoe je Blond Amsterdam verzameling er uit ziet en de verhuisartikelen met een sneakpeak van jullie woning vond ik ook erg tof. En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle fijne beautyartikelen en reviews 🙂

    Like

  8. Ik volg je al jaaaren.. maar reageer eigenlijk nooit! Je leukste soort artikel vind ik je plussize outfit posts, mooie foto’s heb je altijd daarbij! Ik doe graag mee met je winactie en lees komende 5 jaar hopelijk ook nog je blog 🙂

    Like

Geef een reactie

