Personal stuff

Fotodagboek || Gewoon wat foto’s #03

7-2Oei ik loop ver achter met mijn Plogjes, de laatste is van maart en het is inmiddels half juni! Het bloggen is weer wat meer naar de achtergrond getreden, terwijl ik weer wat meer dingetjes voor mezelf aan het doen ben. Ik heb 2 weken vakantie gehad samen met Casper, veel leuke dingen gedaan, ook flink geklust en ik heb mezelf leren haken. Hier dus weer een foto overzichtje van de afgelopen weken, liefs! 8-29-2Ik ben natuurlijk jarig geweest en ik zou mijn Birthday outfit en look nog met jullie delen. Ik had mijn haar gekruld met de Remmington tang en draag een jurkje van Asos.

21-2 10-2Ik ben de laatste tijd lekker aan het crea-bea’en, knutselen met strijkkralen (ik heb meerdere onderzetters gemaakt voor de pas geverfde tafels), maar ook kleuren en haken!

Mijn eerste Haak-projectje is een feit. Mijn Cactus is af! Ik vond een gratis patroon om Wolplein.nl en dat was eigenlijk best goed te doen. Ik ben bijna door mijn boek heen, Haken voor Dummies, waar ik vorige week over schreef. Ik heb de smaak te pakken!

2-216 Tijdens ons dagje Efteling liep er een prachtige pauw rond, ik heb lekker op het gemakje foto’s gemaakt. Mooie dieren!

253-21-2 Mama werd 9 juni 50 jaar en we hebben een heel tof verrassingsfeest voor haar georganiseerd en OH BOY wat was ze verrast hihi! Het was super gezellig, iedereen had lekker gekookt en het gezelschap was goed. V

5-2Voor de super warme dagen die we al hebben gehad heb ik een heerlijke zomerjurk van H&M+ en een hoedje van de Action (€1,50)… #FreeTheArms !! Ik heb er JAREN moeilijk over gedaan, maar tegenwoordig draag ik lekker géén vestje of bolero meer met dat warme weer. Je ziet met een dun vestje ook wel dat ik dikke armen heb denk ik dan maar haha πŸ˜‰

1726 Heerlijke felle kleurtjes van ORLY uit de Adrenaline Rush collectie. Ik ben er helemaal happy mee, super voor de zomer en ze knallen haast je nagels af. Push the Limit is echt het meest Awesome vind ik zelf.

1927 Met mijn nieuwe keukenmachine die ik voor mijn verjaardagsgeld kocht, heb ik als eerste deze Pastel schuimpjes gemaakt met eiwit, suiker en kleurstof. Ze waren heeeerlijk en mierzoet!

FOOD! Ik probeer weer wat gezonder, gevarieerder e.d. te eten. Meer groentjes en fruitjes, minder brood en vet enzo. Moet nog een beetje inkomen, maar die dingen hierboven waren erg lekker!

4-2Lekker dagje weggeweest in Zeeland. Met de auto (met fietsendrager) naar Renesse gereden, met de fiets vervolgens naar Burgh-Haamstede, hier en daar gewinkeld en gewandeld, stukje fietsen, aardbeitjes eten bij de boerenwinkel en heerlijk uit eten geweest. Dat alles met mijn lieve gezelschap en prachtig weer!

20-2Ohja, we hebben de salontafel en inmiddels ook de grote eettafel in de witte beits gezet. Je ziet wel de houtnerf nog, heel tof!

6-215 Ook met mama woensdag nog een leuk rondje Zeeland gedaan, dat had ik beloofd voor haar verjaardag. Deze keer was het een rondje Stellendam (kibbeling eten) en winkelen in Goes, tevens prachtig weer! I loveeeeee zulke dagen.

-x- Ilja

9 gedachten over “Fotodagboek || Gewoon wat foto’s #03

  1. Hallo!
    Voor mijn afstudeerscriptie onderzoek ik het succes van het fenomeen beautyblogs. Natuurlijk maken blogs en bloggers daar een groot deel van uit, maar laten we vooral de lezers niet vergeten! Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar jullie verhalen en jullie mening. Je zou mij er een groot plezier mee doen en als dank staan er leuke beautyproducten tegenover! Heb je interesse om een paar vragen te beantwoorden? Stuur dan een mailtje naar noortje_korsten@hotmail.com. Alvast bedankt!

    Like

  2. Wat een heerlijke foto’s allemaal. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en die van je mams! Je zag er prachtig uit met je verjaardag.

    Oh, en heerlijk al die knutselfoto’s. Ik ben echt jaloers op je gehaakte cactus. Ik wou dat ik kon haken.

    Like

Geef een reactie

