Overige onderwerpen

Vraagje || Pink Marshmallow of Lemon Sorbet?

6Douglas heeft de hulp ingeschakeld van 10 bloggers, om uit te zoeken welke nieuwe ‘smaak’ van I love… Cosmetics jullie het liefst in de winkel zien liggen, Pink Marsmallow of Lemon Sorbet. Je kent ze wel, de grote flessen bath & showergel van 500 ml in allerlei kleuren en heerlijke geuren.  4Deze producten zijn dierproefvrij, bevat geen zeep of siliconen en is PH neutraal. Ze schuimen beide heerlijk onder de douche, zeker met mijn douchepuff en ook na het afdrogen ruik je de geur nog heel mild.

De I Love… Cosmetics lijn staat wel bekend om ‘food’ luchtjes en daar moet je van houden. Ik ben zelf dol op de al bestaande ‘Strawberry & Cream’ en de ‘Vanilla & Ice Cream’. Ook deze beide geuren sluiten naadloos aan in de heerlijk zoete foodie-geuren lijn. Van mij mogen ze dan ook beide in de schappen komen te liggen! 5 1Lemon Sorbet – Dit is een heerlijk frisse geur die toch zoet is en mij aan een citroen taartje doet denken. Hij doet mij letterlijk denken aan die Mona toetjes, die lemon cheese cake… Nomz! Ik was bang dat hij te citrus achtig zou zijn, maar hij is heel lekker zoet! 3 2Pink Marshmallow – Deze ruikt zoals je al verwacht, heel girly girly roze! Ken je die roze Campina swirl snoepjes nog? Ook heeft hij iets weg van en roze Danoontje, heel lekker zoet en romig.

De I love… Bath & Shower crème (in de bestaande geuren) kun je kopen bij Douglas en kosten €5,95 voor 500ml.

Welke zou jij graag in de winkels zien liggen?
Lemon Sorbet of toch Pink Marshmallow?

-x- Ilja

13 gedachten over “Vraagje || Pink Marshmallow of Lemon Sorbet?

  1. Wauw ik wist helemaal niet dat ze geen siliconen hadden en pH neutraal waren en geen zeep bevatten én dierproefvrij. Nu wil ik eigenlijk meteen naar de Douglas rennen om er eentje te proberen haha! Ik zou het liefst de Pink Marshmallow in de winkel zien!

    Like

Geef een reactie

