Make-up & Looks·Test & Review

Lipstick || Oriflame Giordani Gold Jewel

1Oh wat een plaatjes zijn het toch! De prachtige huls van de Giordani Gold Jewel lipstick is echt een juweeltje. De huls is zwaar, goud, luxe en gedetailleerd. Al 40 jaar bestaat deze luxe lijn binnen Oriflame, maar onlangs zijn er een aantal samenstellingen en verpakkingen volledig vernieuwd. Ik heb deze 5 lipsticks voor jullie geswatched, zie hieronder het resultaat en natuurlijk meer informatie. 819

De Oriflame Giordani Gold Jewel Lipstick Collectie is nu uitgebreid met 5 prachtige nieuwe kleuren, te weten Beige Suede, Pink Delicacy, Frosted Rose, Violet Dawn en Red Attraction. De kasjmierzachte formule, intense kleur, crèmige, hydraterende finish en langhoudende medium dekking maken deze lipstick een genot om te dragen. Gepresenteerd in een goudkleurige, decoratieve verpakking vormt deze een sieraad in elke handtas!

De lipsticks zijn inderdaad een sieraad in elke handtas, de gouden zware huls is helemaal mijn ding. Ze maken mij zelfs even blij als de luxe lipsticks van Guerlain (al hebben die een uber luxe spiegel in de huls). De lipstick belooft een intense kleur, langhoudende medium dekking en een zachte en crèmige structuur. Zie hieronder of deze doet wat hij beloofd! 51817 Frosted Rose – een lief zachtroze kleurtje, heel geschikt voor dagelijks gebruik en past bij veel looks. Heeft een hele mooie glans en voelt heerlijk zacht. 61615 Pink Delicacy – Deze roze lipstick lijkt veel op Frosted Rose, maar is iets feller en romiger. Deze zal ik snel pakken, ik ben dol op dit soort zoete en zachte kleurtjes.

41413 Beige Suede – Dit is een kleur die ik in de winkel absoluut niet zou pakken, ik ben niet dol op bruin-achtige kleurtjes en ben ook van mening dat deze niet bij mij staan. Mijn moeder staan ze echter héél goed, dus ik weet al wie ik blij ga maken met Beige Suede haha! Nu moet ik zeggen dat ik het mee vind vallen, maar roze staat veel frisser.

31211 Violet Dawn – Bij deze kleur heb ik het idee dat ik onderkoeld ben, deze tint staat niet mooi bij mijn huid. De lipstick zelf voelt heerlijk zacht aan, net als alle andere kleuren!

2109 Red Attraction – Dit is, samen met de 2 roze kleurtjes, mijn favoriet. Het is een zeer romige, medium dekkende en redelijk langhoudende rode kleur. Ik ben dol op roze en rode tinten en vind dit beter staan dan bruine en paarse tinten.

Wat vind ik ervan?

De huls vind ik ge-wel-dig, maar dat was al duidelijk. De lipsticks zelf zijn romig, voelen fijn aan en hebben een typische lipstick geur (wat ik zelf prima vind). De houdbaarheid is niet bijzonder lang, maar dat komt omdat ze heerlijk romig en verzorgend zijn (maar hé, zet het er dan niet bij). De 5 nieuwe kleuren zijn niet allemaal mijn smaak, maar de roze en rode tinten zijn mooi. De tinten die al bestonden spreken mij misschien nog wel iets meer aan, dit zijn allemaal roze, rode en koraal tinten!

7

Ze zijn op het moment in de aanbieding voor €12.49 (i.p.v. €18,-) op de website van Oriflame. Het gaat dan wel om deze 5 kleuren. Tevens ook verkrijgbaar zijn via de Oriflame adviseuses.

Welke is jouw favoriet?

Kun jij ook zo blij worden van een mooie verpakking?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

13 gedachten over “Lipstick || Oriflame Giordani Gold Jewel

  1. Ik vind de lipsticks er op het eerste gezicht ontzettend tof maar de swachtes vallen me helaas wel een beetje tegen, ik had ze graag iets dekkender gezien. De huls is wel echt een eye-catcher inderdaad!

    Like

  2. De kleuren die jou niet staan (wat ik niet vind, staan allemaal juist goed) had ik ter review gekregen en ik vond juist het een openbaring dat deze kleuren zo mooi zijn, juist dat tikje anders dan anders.

    Like

  3. Wow, vooral de roze kleurtjes vind ik erg mooi! Rood is niet zo mijn ding maar vind ik bij jou mooi staan.. Hoewel ik benieuwd ben zal ik ze zelf niet aan gaan schaffen aangezien ik niet zo lang geleden nog 2 mooie MAC lipsticks aan mijn collectie heb toegevoegd… waar ondertussen wel erg veel roze tinten in zitten… oeps :-)!!

    Like

Geef een reactie

