Overige onderwerpen

Scholl Velvet Smooth || Zomer voeten!

6Oké, het wordt nu echt tijd om mijn voeten klaar te maken voor de zon! We hebben nu al een paar keer mooi weer gehad en ik heb het een paar keer uitgesteld, maar vandaag wil ik slippers aan. Ik heb best snel last van eelt op mijn hielen en op mijn grote teen, omdat ik vaak op blote voeten loop (heerlijk!) en dan is dit apparaatje van Scholl ideaal! Kijk snel verder voor foto’s (voor- en na foto’s van m’n pootjes), een kort filmpje en meer informatie. 5 7Velvet Smooth Express Pedi met Diamantkristallen, het is een elektrische voetvijl die werkt op 4 AA batterijen. Hij heeft een snel roterende kop en ligt lekker in de hand door de ronde vorm van het handvat.

Je kunt de vijl zelf na gebruik gewoon afspoelen onder de kraan en laten drogen. Op de verpakking staat dat je hem voor zo’n 12 behandelingen kunt gebruiken. Ik heb zelf niet heel veel eelt (sommige mensen hebben ook de bal van hun voet e.d.) dus ik ben héél snel klaar en hij zal bij mij dus langer mee gaan.

De kop kun je makkelijk verwisselen en als deze ‘op’ is heb je drie schuurniveaus – regular, extra grof en extra fijn – zodat de verzorging aangepast kan worden op jouw voeten.

Hij is trouwens ook verkrijgbaar in het roze! Deze set bevat een extra grove voetvijl. De mijne komt bij Drogistplein.nl vandaan, waar hij in de aanbieding is voor €29,75 (i.p.v. €39,95)

1

voor

2tijdens

4direct na het vijlen

3ingesmeerd met de Velvet Smooth hydraterende creme (trekt super snel in!)

Hier nog een mini-filmpje om te laten zien hoe hij in elkaar zit.

Wat vind ik ervan?

Ik vind het een super fijn apparaatje! Ik vind het fijn dat hij elektrisch is, dat ik niet als een malle heen en weer hoef te gaan met een vijl (die trouwens altijd super snel bot zijn!) Ik ben in een mum van tijd klaar, het voelt niet grof, het doet geen zeer en héél effectief.

Hoe maak jij jouw voeten klaar voor de zomer?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

7 gedachten over “Scholl Velvet Smooth || Zomer voeten!

Geef een reactie

