Verzorging & vertroetelen

Lekker Douchen || Kneipp, Nivea & Boots

2Sinds maart vorig jaar ben ik de trotse bezitter van een bad en ik ga er maar al te graag in! Heerlijk met een bruisbal van Lush of met en ander lekker schuimend product. Toch pak ik véél vaker een lekkere douche, lekker na het sporten of om even wakker te worden. Ook onder de douche zijn er ontelbaar veel fijne producten, ik laat een paar hele fijne zien van Kneipp, Nivea en Boots. 1Om te beginnen met iets wat ik de laatste tijd heel fijn vind om te gebruiken, de body lotion voor onder de douche. Ik heb er al eerder over gesproken en ik ben er nog steeds fan van. Ik houd van voedende doucheproducten, zoals de Dove Deeply Nourishing douchegel en de Nivea Shower Cream ‘Creme Smooth’. Nog voedender en zachter is deze Q10+ Shower Body Lotion welke je na het reinigen van je lichaam aan kunt brengen (het is echt bedoeld om je huid te hydrateren, niet om je lichaam te reinigen) Als ik mijn haarmasker of conditioner in laat trekken, poets ik meestal gelijk even mijn tanden, scheer mijn benen en breng ik de bodylotion voor onder de douche aan. Super handig!

P.s. op dit moment is Nivea 1+1 gratis bij Kruidvat én Trekpleister! De Q10 bodylotion voor onder de douche bevat 250 ml en kost €7,49 en de Creme Smooth bevat 250 ml en kost €3,49.5 3 6Altijd goed, Kneipp! Al aardig wat keren voorbij gekomen hier in de (bijna) 5 jaar dat ik blog, met zéér verschillende producten. De scrubs blijf ik heerlijk vinden, samen met de douche foams trouwens. Het moment dat ik dit artikel aan het maken ben, liggen er alweer een aantal nieuwe Kneipp goodies op mij te wachten in de douche.

Deze 2 grote potten zijn de Sugar Body Scrubs in de geuren Amandelolie en Vijgenmelk Arganolie. Op de foto zie je hoe hij er ‘ongemengd’ uitziet, hier is de suiker naar beneden gezakt. Even roeren en je hebt een heerlijke grove suikerscrub met voedende olie. Mmm! Ik scrub zo’n 1 á 2x per week en vind deze grove suikerscrub heel fijn in gebruik, ik wissel ze af met die van The Body Shop (welke vaak wat fijner van structuur zijn). De ene keer grof, andere keer fijn. Waar ik maar net zin in heb!

De scrubs kosten €8,99 per pot van 300 gram elk. 4Tot slot twee zeer vrolijke producten van Boots. Het is de shampoo en het haarmasker uit de Rosemary & Mint lijn. Deze zijn voor normaal tot vet haar en ruiken héél lekker kruidig en fris. Heel wat anders dan mijn dagelijkse portie Andrélon of Aussie, maar een leuke afwisseling.

De producten ruiken heerlijk fris en tintelen licht op de huid. Het masker is een beetje gelly-achtig en laat mijn haar zacht achter. De producten zijn verkrijgbaar bij Boots en zijn goed betaalbaar. De shampoo bevat 300 ml en kost €2,45 het haarmasker bevat maar liefst 400 ml (grote pot!) en kost slechts €3,25.

Op dit moment zijn ze trouwens ook nog in de aanbieding, 2+1 gratis.

Ik heb altijd héél veel producten in de douche staan, ik maak nooit netjes iets op voor ik aan het volgende begin. Ik heb verschillende merken, geuren, structuren e.d. zodat ik kan pakken waar ik op dat moment voor ‘in the mood’ ben. Herkenbaar? Of maak jij altijd eerst alles netjes op voor je het volgende pakt?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

12 gedachten over “Lekker Douchen || Kneipp, Nivea & Boots

  1. Wat een leuk artikel! Ik ben gek op douche producten en heb dan ook altijd een voorraadje liggen. Ik ben wel zo iemand die eerst wat opmaakt voor ik een nieuw product open, maaaar, ik heb voor het eerst nu 2 douchegels open staan. De Rituals Yogi Flow voor elke avond een eucalyptus douchegel (merk vergeten) voor na het sporten!

    Like

  2. mooie foto;s! Die mint dingetjes zien er lekker uit, kneipp en nivea blijft ook altijd lekker. altijd leuk, ergens in de actie vind je ze wel.

    Like

Geef een reactie

