Fashion & Outfits

Plussize Outfit #02|| Pastel roze & Kobalt blauw

10Wat waren de reacties leuk op mijn laatste Plussize Outfit post, dat zorgde ervoor dat ik enthousiast aan een 2e Outfit artikeltje wilde beginnen. Het was zondag prachtig weer, zelfs zo mooi dat ik mijn open sleehakken aan kon! Casper vond het ook erg gezellig om weer samen foto’s te maken, dus natuurlijk heb ik weer een paar blooper-foto’s erbij zitten (hij schiet namelijk gewoon door als ik in de lach schiet of weer eens lomp aan het doen ben!) P.s ik heb een .GIF afbeelding gemaakt, vond het zelf erg grappig. -> Ilja-GifjeGewoon omdat het kan, een .gif afbeelding. Eigenlijk zou het héél grappig zijn om heel de ‘shoot’ in zo’n .gif afbeelding te zetten, krijg je een heel gaaf resultaat! 7 8 3Oké de outfit, wat heb ik aan?

  • Jasje is van Miss Etam – “Licht perzikkleurig jasje met driekwart mouwen, V-hals en soepele reverskraag. Het item is gemaakt van zachte suedine kwaliteit en kan zowel open gedragen worden als dicht door de rits op het voorpand. Het jasje is voorzien van steekzakken, die eveneens sluiten met een rits.” Het jasje lijkt soms wat perzikroze en soms meer beige, het past heel mooi bij pasteltinten in ieder geval! Je kunt hem vinden onder de ‘Blazers
  • Stretch jeans van M&S Mode in de kleur zwart, die dingen zitten altijd heerlijk! Ik heb de onderkant 2x omgevouwen, dat vond ik leuk.
  • Top is van M&S Mode en ik vind hem erg leuk door het pastel-printje en grappige opening voorin, wel oppassen dat je niet tegen je BH aan kijkt.
  • Kobalt Sleehakken van Callandschoen (grote maten speciaalzaak)
  • Swarovski oorbellen
  • Rayban Zonnebril
  • Marc Jacobs horloge
  • Melano ring met verwisselbare steentjes

9 1 6Mijn make-up heb ik verder heel rustig gehouden, op deze super fijne Fabulous Fluid Lipstick van Hema na! Wat een fijn product! Ik ben dol op long lasting producten en hij blijft goed zitten. Ik heb hem wel in 2 laagjes aangebracht, door de eerste even af te deppen met een tissue en vervolgens de 2e laag aan te brengen. De Hema Fabulous Fluid Lipstick kost € 4,50 en is beschikbaar in 12 intense kleuren. Ik heb hier #06 en dat is een heerlijke felle kleur roze, i like it. Hij blijft zo’n 3 á 4 uur perfect zitten en plakt niet. Zeker een aanrader, ik ben erg benieuwd naar de overige kleuren.

Op mijn nagels draag ik een Essie kleurtje ‘Bermuda Shorts’, welke mat opdroogt. Deze heb ik ook op mijn teennagels trouwens. 4Natuurlijk nog even een bloopertje… Al kon ik kiezen uit een héle rits aan ‘faal-foto’s’ hahaha! Ik vind het altijd moeilijk om te doen alsof ik weet waar ik mee bezig ben en doe dan ook maar wat 😉 2

Wat vinden jullie van deze Plussize Outfit #02?
Ideetjes voor een volgende Outfit artikel?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

22 gedachten over “Plussize Outfit #02|| Pastel roze & Kobalt blauw

  1. Wat een mooie outfits!
    Prachtige foto’s.
    Zo schattig de beweegbare foto.
    Je bent een goed model.
    Had het slechte nieuws gehoord van de winkel met plussize damesfashion 😦
    Ik hoop dat je in de toekomst veel meer outfit posts zal plaatsen 😉

    Like

    1. Ja ik hoorde inderdaad dat Miss Etam (en Promiss) toch failliet gegaan zijn, maar dat ze bezig zijn met een mogelijke doorstart. Laten we het hopen, ik kom er graag! Ze hebben (zeker de laatste jaren) heel veel hippe en jonge mode. Je kunt er nog shoppen, maar er gelden andere regels met terugbrengen e.d. dacht ik gehoord te hebben. Hopelijk redden ze het! En bedankt voor je lieve complimentjes trouwens ❤

      Like

  2. Wat een fijn artikel weer. Super-leuke outfit en prachtige foto’s, vooral de bloopers ;-).
    Het jasje vind ik op jou veel leuker dan in de winkel op de paspop. Ik hoop op heel veel mooie zonnige zondagen!

    Like

Geef een reactie

