Make-up & Looks·Test & Review

Guerlain || Joli Teint Natural Healthy Glow Powder

Guerlain Terracotta BeautypolishDeze lente zijn er een aantal mooie nieuwe producten toegevoegd aan de Guerlain Terracotta lijn, het zijn deze  Terracotta Joli Teint Natural healthy glow powder duo’s. Het is geen bronzer, geen blush of highlighter en ook geen gewoon gezichtspoeder. Het zorgt voor een mooie natuurlijke glans en is héél lastig vast te leggen op de foto. Hieronder zie je meer foto’s, swatches en info over deze mooie doosjes. 3

Een poeder, bestaand uit twee kleuren: het minimale om de unieke glans van elke vrouw naar boven te halen. Een sun-kissed poeder, lichter dan de legendarische Terracotta poeder, voor een natuurlijke glow. En een gekleurde poeder die perfect aansluit voor een stralende teint.

Het compacte doosje komt in 4 kleuren, passend bij de lichte tot medium huidskleur. Ik heb hier #00 Licht Blondes en #03 Natural Brunettes. Het doosje is stevig, sluit goed en bevat wèl een spiegel, maar géén kwast. Nu vind ik dat zelf geen enkel probleem, aangezien ik altijd mijn eigen kwasten gebruik en bijna nooit een kwast die in een blush of poeder zit.

Het poeder zorgt voor een matterend effect wanneer je wat extra talg produceert, maar geeft tegelijkertijd een mooie ‘healthy glow’ door alle fijne shimmers die erin zitten, dit wordt mooi weerkaatst door het licht (en lastig op foto vast te leggen). 6#03 Natural Brunettes 5#00 Light Blondes2 1Links ‘Natural Brunettes’ – Rechts ‘Light Blondes’7 8Hoewel het heel lastig is om de mooie natuurlijke glans vast te leggen op foto heb ik het toch geprobeerd. Ik heb #00 Light Blondes over heel mijn gezicht aangebracht voor het matte effect en healthy glow. Aangezien #03 Natural Brunettes iets te donker voor mij is, heb ik deze gebruikt als mooie natuurlijke bronzer (wat ik héél fijn vind werken, past prima bij mijn huid!).

Met een kleinere kwast kun je eventueel de blush apart aanbrengen, maar daar vind ik het persoonlijk iets te klein voor. Ik vind het mooier om de kleur in zijn geheel aan te brengen over mijn gezicht. Maar het kan natuurlijk wel.

De Joli Teint powder duo’s kosten €49,-
Deze nieuwe Guerlain producten liggen op dit moment in de winkel, bij o.a. Douglas, ICI Paris XL en De Bijenkorf.

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

18 gedachten over “Guerlain || Joli Teint Natural Healthy Glow Powder

Geef een reactie

