Nailpolish & Nailart

Sally Hansen || Vier de Lente!

8Al eerder schreef ik over de Miracle Gel lakjes van Sally Hansen. Nu is er een Lente & Paas collectie met 5 nieuwe kleurtjes, die langer dan het Paasweekend blijven zitten. De lijn bestaat uit zachte pasteltinten, welke goed bij de Lente passen. Ik laat hieronder ‘Lemon Heaven en Wet My Thistle’ zien. 12 11 10Lemon Heaven – Wet My Thistle – Top Coat 8 6 4 5Hier zie je Lemon Heaven in 2 laagjes. Ik ben normaal geen super fan van gele nagellak, maar deze pasteltint maakt mij vrolijk! Ik ben toch wel dol op pastelkleuren en deze dekt ook nog eens gewoon netjes met 2 laagjes. 9 1 3 2Wet My Thistle, wederom een zachte pasteltint. De kleur is mooi en zacht groen, dekt ook netjes in 2 laagjes. Over de houdbaarheid van deze Miracle gel ben ik nog steeds dik tevreden, blijft bij mij tenminste langer zitten dan een normale nagellak.

Lees hier mijn uitgebreide review over de Miracle Gel nagellak van Sally Hansen, hier wilde ik slechts even de nieuwe kleurtjes showen.

14

Sally Hansen Miracle Gel € 11,99
Sally Hansen Miracle Gel Top Coat € 11,99

Je kunt Sally Hansen vinden bij de drogisterij en parfumerie (o.a. DA en ICI Paris XL)7

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

13 gedachten over “Sally Hansen || Vier de Lente!

Geef een reactie

