Haar & Haaraccessoires·Personal stuff

Aussie Event || Aussie Queen Bees in Amsterdam

15Afgelopen week was ik weer eens in Amsterdam, deze keer voor het #AussieQueenBees event. Een van de leuke voordelen aan blogger zijn, zijn de leuke en mooie events die georganiseerd worden. Ik ben een van de ongeveer 20 ambassadeurs van het merk, waardoor ik dus mooie acties voor jullie kan organiseren hier op Beautypolish en waardoor je hier zo nu en dan de nieuwste spullen voor jullie kan testen. Het was geen event vol met nieuwe spullen, maar een event om ons (de Aussie Queen Bees) in het zonnetje te zetten. We werden enorm vertroeteld, op de foto gezet door een professioneel fotograaf en hebben lekker gedineerd in een Private Dining Room in Amsterdam. Het leek me leuk om de foto’s met jullie te delen, zie ook de mini sfeer impressie (filmpje).

16 17 10Bij binnenkomst kregen we prachtige Aussie cocktails, helemaal in stijl… Paars! Het was een lavendel cocktail en ik nam hem zonder alcohol (ik moest nog bijna 2 uur terug rijden s’avonds) 8 9 7 6Daarna mochten we ons haar laten wassen, knippen en stijlen, dit was in kapsalon Sjenkels. Natuurlijk met de producten van Aussie 😉 Ik heb de kapster haar ding laten doen, ik werd erg enthousiast toen ze riep ‘Iets met grote krullen en een vlecht’. Ze heeft een stuk van de voorkant afgeknipt, zodat er een soort lok ontstond. De rest is mooi omhoog gegaan, met de Volume droogshampoo en ze heeft een mooie vlecht aan de zijkant gemaakt en deze vast gemaakt met speldjes.

Helaas heeft het er een minuut of 5 in gezeten, toen ging namelijk de fotograaf aan de slag en mijn haar was niet 3D genoeg hahahahhaha! De kapster die de fotograaf hielp vroeg direct al of de vlecht er weer uit kon en die begon mijn haar als een malle te borstelen en wild te maken. Uiteindelijk is er een mooi sierlijk glamour kapsel uitgekomen, wat ook erg gaaf was met die mooie slag erin. 5 13Toen mijn haar gedaan was mocht ik aan de slag met Reinier van der Aart, de fotograaf. Dit was een hele bijzondere ervaring, heel gaaf. Ik ben zo gewend om bepaalde blikken, lachjes en hoeken van mijzelf te nemen en dit was 100% anders. Ik moest zacht kijken, mijn gezicht ontspannen, niet lachen en niet recht in de camera kijken. Uiteindelijk heb ik 2 foto’s ontvangen in grijstinten. De foto’s vind ik erg mooi gemaakt, maar ik moest heel hard nadenken of ik mezelf er wel mooi op vond staan. Inmiddels vind ik ze mooi, maar ik moest even wennen…. Ben ik dit?!

Ik zou hÊÊl graag nog even door al het fotomateriaal van Reinier kijken, naar alle overige foto’s! Ik weet ook dat hij veel foto’s gemaakt heeft van het event zelf, dat mijn haar gedaan werd, van alle andere meiden en kapsels.4 3 2 1 12Tot slot gingen we uitgebreid dineren in een prachtige dinerzaal in Van Baerle in Amsterdam. De ruimte was helemaal in Aussie stijl, paars licht en paarse tulpen. Heel gaaf! Het was wel lastig om mooie foto’s te maken, alles was paars haha.

Het gezelschap was super, de andere Aussie meiden waren super gezellig en ook de twee PR-dames (Carien en Laudine) zijn enorm leuk in Real Life! We kregen allemaal nog een pakketje met onze favoriete Aussie producten, heel persoonlijk. Het eten was goed, de sfeer was super. Het was een hele leuke dag!

Bedankt dames!

Vinden jullie het leuk om zo af en toe achter de schermen mee te kijken?

-x- Ilja

11 gedachten over “Aussie Event || Aussie Queen Bees in Amsterdam

Geef een reactie

