Fashion & Outfits·Overige onderwerpen

Leuke Plussize Swimwear || Het is mogelijk!

SwimwearHet weer wordt steeds beter en ik krijg weer zin om te gaan zwemmen. Nu is heb ik eigenlijk een nieuw zwempak/tankini nodig en was gaan snuffelen op het net. Nu is het met een grote maat (52) héél lastig om in de gewone winkels te slagen, tenminste, als je geen vormloos, kleurloos, zwart badpak wil met véél te grote cups! Nu heb je tegenwoordig bij Miss Etam en H&M (de fysieke winkels) ook wel steeds meer leuke badkleding hangen, maar op het internet kom je zo ontzettend veel toffe dingen tegen in grote maten. Hierbij een selectie die ik enorm gaaf vind, alle badkleding die je hier ziet gaat tot minimaal maat 52. Swimwear 11. Tof badpak van Evans, ik hou wel van wat kleur en vind de aparte cups in het badpak erg mooi. Ik heb zelf geen enorme voorgevel (die wèl bij mijn figuur zou passen) en dan ‘heb je nog wat’ als er een losse cup in zit. Evans Navy Graphic Print Swimsuit 45,00 €

2. Er zijn ook steeds meer toffe bikini’s te vinden in grote maten, ook wel Fat-kini’s genoemd (al vind ik dat niet echt heel positief klinken) Ik heb er zelf het lef niet voor, ik voel me simpelweg niet prettig met mijn blote buik in het openbaar. Maar ze zijn wel heel leuk! Curvy Kate Navy & Pink Moonflower Bikini Set €68,-

Swimwear 23. Waar ik me dan wel prima in voel naast een badpak is een leuke Tankini, net wat makkelijker met een los broekje! (naar de wc gaan met een badpak is altijd zo’n gedoe haha) Deze is met een zwart simpel broekje en een tof gekleurde top, ook kun je kiezen tussen een B, C of D cup idaal! Tankini van Peter Hahn €85,95

4. Deze lijkt op een tankini, maar het is een badpak. Ik vind hem geweldig leuk zo met die verschillende printjes en de halter in de nek. Ook van Evans, Evans Blue Nautical Floral Swimsuit €49,50

5. Dit vrolijke badpak met cups en halter is van Asos, ook die hebben hele leuke badpakken en bikini’s in grote maten. €47,37

Swimwear 36. Ook helemaal leuk zijn de zogenaamd ‘zwemjurkjes’, hier zie je er ook veel van in grote maten. Het verbergt allemaal net iets meer, maar zit wel erg lekker. Dit exemplaar vind ik wel heel vrolijk! De meeste die je tegenkomt zijn saai zwart of bruin. Deze is van SimplyBe en kost 38,- Pond.

7. Heel erg gaaf vind ik dit badpak van Swimsuitsforall, wel even letten op de ‘tanninglines’ haha! Swim Sexy Aztec One Piece $54,60 (dollar)

8. Is eigenlijk hetzelfde printje, maar dan in bikinivorm (ook t/m maat 52!) De details zijn awesome, de prijs is hetzelfde als het badpak.

Swimwear 49. Ook dit is een zwemjurkje, maar dan met een heel vet detail op het borstbeen! Deze is van Always for Me en kost $89,- (dollar)

10. Last, but definitely NOT least! “Columbia” Crisscross Strap Plus Size Swimsuit -Red Leopard’ is wel heel gaaf! Hij komt bij Monif C. vandaan, waar ze heel veel mooie plussize badkleding/kleding hebben. De prijs is wel de hoogste van het stel, namelijk $158 (dollar) Gaaf!

Wat draag jij het liefst voor badkleding?

-x- Ilja

13 gedachten over “Leuke Plussize Swimwear || Het is mogelijk!

  1. Wat een leuke modellen! Vooral die laatste is echt heel gaaf. Ik heb bijna geen boezem, dus ik moet heel erg letten op bikinitopjes want die passen dus 9/10 keer niet. Elk jaar weer was het een enorme frustratie! H&M heeft gelukkig hele kleine maatjes, dus daar heb ik een hoop leuke bikini’s kunnen halen. Ook kun je daar zelf een los broekje bij halen, want aan bilpartij heb ik meer. Ik ben twee jaar geleden ook geslaagd bij de Hunkemöller, ik heb daar zo’n maximizer bikini gekocht! Die zit erg mooi. En wonder boven wonder heb ik een leuke bikini gescoord bij de Primark! Ik ben dus helemaal klaar voor de zomer!

    Like

    1. Dat is inderdaad ook een opgave, fijn dat je toch bent geslaagd. Gelukkig kun je steeds vaker de bovenkantjes los van de onderkantjes kopen, erg handig bij verschillende maten boven en onder 🙂

      Like

Geef een reactie

