Make-up & Looks·Test & Review

Clinique Look || Wear Everywhere Neutrals

7Palettes, ik gebruik ze het aller-aller liefst! Veel kleurtjes bij elkaar, vaak passend bij elkaar, samen in één doosje met een spiegeltje. Clinique komt met 5 nieuwe kleurcombinaties van de ‘Wear Everywhere Neutrals’. Ik heb Kawaii Rose nu een paar dagen gebruikt, zie hieronder het resultaat. Er zijn 5 verschillende palletjes:

  • Sahara Sand (nudes)
  • Kawaii Rose (pinks)
  • Rainforest Greens (greens)
  • London Fog (greys)
  • Parisian Blue (blues)

6 5 4Het palette is vrij compact en bevat 8 kleuren. De pigmentatie van Kawaii Rose vind ik helemaal in orde, de glans is erg mooi en de donkere kleuren zijn heel goed van pigment. Wel mis ik een neutrale highlighter, deze is lichtroze.

De kleuren zijn goed te gebruiken voor een lichte, everyday look. Hierbij zijn de lichte roze kleurtjes en de taupe erg mooi. De look kun je makkelijk ‘pimpen’ naar een avond-look met de bordeaux rood/bruin en de paarse kleur.

De kleuren zijn zacht, goed te blenden en zijn ook gemakkelijk op te bouwen. De grote spiegel in het palette vind ik zelf heel fijn, de sponsapplicator had ik liever als kwastje gezien. 3 2Zelf vind ik het mooi om een donkere kleur in de buitenste hoekjes aan te brengen, deze heb ik onder mijn onderste wimpers door laten lopen. Op mijn ooglid heb ik de lichtroze en lichtpaarse kleur gebruikt, samen met en taupe in mijn arcadeboog. Een klein lijntje zwart oogpotlood en een beetje mascara heb ik gebruikt om de look af te maken. Voor mij is dit een prima dagelijkse ooglook. 1Hier nog even een full-face. Ik vind zelf de paarse/roze kleuren wel erg mooi bij blauwe ogen, maar bij bruin staat het natuurlijk helemaal mooi!

P.s Ziet me Shinnnnen dan, in m’n shirt 😉 “Shine bright like a diamond”9Het doosje is heel geschikt voor elke dag, mooie matchende kleuren voor een dag- of avondlook. Zelf zou ik ook erg blij worden van het Sahara Sand (nudes) palette, ik ben altijd dol op warme en bruine kleuren, deze staan mooi bij blauwe ogen.

Het palette kost €48,- Alle kleurencombinaties zijn vanaf nu (maart) op Clinique.nl te koop. Verder zijn Nudes en Greys in de Douglas winkels verkrijgbaar.

Welk palette past het mooist bij jouw ogen?

-x- Ilja

Dit artikel bevat één of meerdere producten die door een merk/bedrijf zijn opgestuurd.

15 gedachten over “Clinique Look || Wear Everywhere Neutrals

  1. Wat een mooie kleuren bij elkaar, daar kan ik ook wel wat mee op een dagelijkse basis. Ik ben ook wel benieuwd naar de Greens. Ik ga even kijken bij Douglas

    Like

Geef een reactie

