Fashion & Outfits·Overige onderwerpen

Wishlist || Plussize Lente

5Nu het zonnetje schijnt heb ik zin in luchtige jurkjes, vrolijke kleurtjes en nieuwe kleding! Ik kan door alle webshops blijven scrollen, wat veel leuke nieuwe collecties zijn er. Op het moment helaas geen centjes voor een hele nieuwe gardrobe, maar dromen mag altijd toch? Ik heb hele leuke plussize items (verschillend webshops die grote maten verkopen) en wat vrolijke tassen op een rijtje gezet. 11. Super leuk jurkje van Mona-Mode, doet me denken aan die jaren 50 jurkjes met die neklijn. A-lijn jurkjes staan mij meestal het beste, samen met het printje en de hartjesknoopjes vind ik het een plaatje. €139,-

2. Nu ben ik sowieso al een sucker voor jasjes, vestjes en colbertjes… Maar de details op dit Suede jasje vind ik echt héél gaaf voor de lente. €119,- Mona Mode.

23. Dit jurkje is van Evans (een merk dat ik op een vakantie in Londen leerde kennen). Deze lijn is in samenwerking met Gemma Collins. Ik weet niet zeker of deze pasvorm iets voor mij is, maar ik vind het kant zo mooi! €75,-

4. Schattig mint-kleurig vestje van Evans, met hele mooie details. Ik draag graag vesjes en jasjes, ik hou ervan als ze mooie details hebben als deze. €39,953Wat een heerlijke zoete, lieve, vrolijke tassen! Ik word er helemaal vrolijk (en hebberig) van.

5. Deze tassen zijn van MyNewBag en komen binnenkort uit. Het zijn de It-Bags €89,95

6. Dreaammmm on….. Prachtige tassen van Michael Kors. Geel exemplaar €359,95

7. En deze grote shopper, ook van Michael Kors. Kwijl! €294,95

Untitled-4 copyTot slot nog 2 jurkjes van Asos, al kan ik er nog 20 aan vast plakken waarschijnlijk. Ben altijd dol op de jurkjes van Asos. Tegenwoordig kun je ook gratis retouneren, dus dat is wel héél fijn!

8. Dit modelletje trekt mij wel heel erg, ben benieuwd hoe het staat! Hij is van Pink Clove en kost €32,79

9. Dit jurkje is van het merk ChiChi Londen €75,14

Wat staat er op jouw Lente-Wishlist?

Wat vind jij het leukste item van mijn wensenlijstje?

-x- Ilja

16 gedachten over “Wishlist || Plussize Lente

  1. Wat een prachtige items.
    Fijn dat er zoveel moois is in de grotere dames kledingmaten.
    Ik neem geregeld een kijkje in de laatste 2 webshops.
    Durf alleen nooit in een webshop te shoppen.
    Omdat men niet kan passen zoals in een echte kledingzaak.
    Goed artikel.

    Like

    1. Dat is inderdaad ook wat lastiger, maar bij de meeste kun je het gewoon kosteloos terugsturen. Het voordeel van de laatste 2 is dat ik deze wat maten betreft in de winkel heb kunnen passen (Asos verkoopt Inspire, wat een poos bij New Look verkocht werd en Evans heb ik in Londen kunnen passen) Dat maakt het wel wat makkelijker, als je weet hoe de maten en vormen vallen 🙂

      Like

  2. Wat een mooie items zeg! Ik ben zelf ook een grotematen dame en vind het zo fijn dat er nu steeds meer leuke kleding op de markt komt. Voorheen altijd van die lelijke vormeloze tenten, hobbezakken. Yuck 😛

    Like

Geef een reactie

