DIY & Tutorials·Test & Review

Snelle Tip || Essence eyeliner als gelliner kwastje!

2Kort geleden reviewde ik een aantal nieuwe producten van Essence, over de Princess mascara was ik erg enthousiast, over de Easy 2 Use eyeliner helaas niet. Erg jammer, want het puntje van het kwastje is super fijn en stevig. Toen ik van de week mijn gelliner aan het aanbrengen was, bedacht ik me dat het misschien een optie was om dit met het mooie kwastje van de Easy 2 Use eyeliner van Essence te proberen. Ik kon echter niets met de eyeliner zelf, maar het kwastje is geweldig. And guess what, het werkt super! 1 7Normaal gesproken gebruik ik mijn fijne kwastje van MAC, wat prima werkt als je hem strak afveegt (dan krijg je een mooi dun lijntje) Maar met de eyeliner van Essence heb je direct al een stevig puntje, welke je prima kunt gebruiken voor donkere gelliners! Hierboven zie je de swatches van mijn Yves Saint Laurent eyeliner, boven MAC en onder met Essence. Lekker strak! 6 5 4Ik kan er een super strak puntje mee maken en ik gebruik hem gewoon zoals mijn andere kwastjes. Je kunt hem gewoon na afloop afvegen op een watje/keukenpapiertje en schoonhouden. Natuurlijk kun je deze eyeliner niet als kwastje gebruiken bij een lichtblauwe gelliner bijvoorbeeld, de basis is natuurlijk toch zwart! Voor donkerblauwe, zwarte, bruine en andere donkeren kleuren vind ik het ideaal!3De eyeliner van Essence kost €2,89 en is dus erg goed betaalbaar als gelliner kwastje. Ik vind hem als eyeliner zelf niet echt bruikbaar, maar als eyeliner kwastje voor mijn gelliners ideaal!

Gebruik jij ook wel eens make-up items waar ze eigenlijk niet voor bedoeld zijn?

-x- Ilja

19 gedachten over “Snelle Tip || Essence eyeliner als gelliner kwastje!

    1. Wat voor mij goed werkt is om de lijn niet in 1x te zetten en niet vanuit 1 kant. Ik begin met een dun lijntje van mijn binnenste ooghoek naar het einde, in kleine stukjes en dan begin ik vanuit de andere kant mijn wing. Ik gebruik de vorm van het kwastje en vul hem daarna mooi in en sluit hem aan op het lijntje 🙂 Als het niet heel duidelijk is, kan ik wel eens een foto-tutorial maken?

      Like

Geef een reactie

