Fashion & Outfits

Plussize Outfit || Black & Printed pants!

1Bam! Daar is hij dan, mijn Plussize outfit artikeltje. In oktober ’13 was de laatste keer dat er een outfit artikel online verscheen en dat vind ik toch eigenlijk wel jammer. Ik vind het zelf altijd héél erg leuk om bij andere plussize ladies te kijken wat ze dragen, inspiratie op te doen (of juist te kijken wat mij absoluut niet zou staan). Stiekem is het toch wel ongemakkelijk en spannend, maar de foto’s zijn gemaakt! Casper heeft de foto’s voor me gemaakt en het was heel leuk om te doen, heel erg gezellig. Kijk verder voor meer foto’s, informatie en bloopers.63Op de foto draag ik:

  • Printed treggin van M&S mode
  • zwart topje M&S mode
  • Zwarte transparante blouse H&M+
  • ‘Leren’ jasje van X-two (welke ik in de uitverkoop kocht voor €20,-)
  • Tas van Mischa
  • Leren laarzen van Calandschoen (speciaalzaak voor grote maten)
  • Rayban zonnebril
  • Ketting zelfgemaakt (binnenkort een DIY)
  • Oorbellen van Swarovski

Make-up:

  • L’Oreal Infallible matte foundation
  • Max Factor Crème Puff Blush (linkje)
  • Rimmel Provocalips lipstick (linkje)
  • Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3-in1 volumising mascara (linkje)
  • Oogschaduw look uit het Smashbox palette (linkje)

2 4 75Het poseren vind ik nog erg lastig, ik wil niet het ‘standaard-handje-in-de-zij’ plaatje… Mijn evenwicht bewaren was ook niet mijn sterkste kant, zie hierboven het mooie resultaat.17 8Nog even poseren samen met mijn lieve fotograaf, het was een leuke middag zo samen in het bos. Hopelijk vinden jullie het leuk om zo af en toe eens een plussize outfit voorbij te zien komen, dan zal ik er zeker meer maken!

Suggesties, ideetjes en tips zijn natuurlijk altijd welkom

Wat vinden jullie eigenlijk van deze outfit?
Vaker Plussize outfits posten?

-x- Ilja

23 gedachten over “Plussize Outfit || Black & Printed pants!

  1. Wat een prachtige foto’s!
    Mooie outfit!
    Door telkens meer foto’s te maken leer je vanzelf hoe goed ze zijn.
    Ja, de schoenenwinkel waar jij je laarzen had geshopt is een fijne winkel.
    Eindelijk nog iemand die ook outfit foto’s durft te maken in plussize kledingmaten.
    Weet je waar ze ook leuke en grote maten dames schoenen verkopen bij shoe club 😉
    Misschien kunnen we eens een dagje afspreken om als het zonnig weer is een dagje te gaan shooten.

    Fijne dag Xoxo

    Like

Geef een reactie

