Sieraden & Accessoires

Geshopt || 2 x Eve Goldplated & Natuursteentjes

Lucardi 1Wel 3x ben ik heel de winkel doorgelopen, 6x ben ik van keuze gewisseld en ook bij de kassa stond ik nog te twijfelen… Ik had een cadeaubon van Lucardi, er was sale èn een actie op alle Eve goldplated oorbellen & ringen (waarbij de 2e slechts €1,- kostte). Ik kon moeilijk kiezen tussen verschillende mooie oorbellen, maar heb uiteindelijk gekozen voor 2 paar goldplated oorbelletjes, met Zirkonia’s en natuursteen (Smaragd en Rozekwarts). Lucardi 5Lucardi 2De oorbellen die direct mijn blik vingen waren deze mooie oorhangers van Eve. Ik houd wel van dat soort sieraden, ze doen me denken aan de sieraden van mijn overgroot oma… heel chique!

Deze Eve goldpalted oorbellen zijn gezet met met smaragd en zirkonia. Ze zijn dus niet van goud, maar er zit een gouden laagje over de binnenkern (van koper). De originele prijs was €59,95 en ze waren in de aanbieding voor de helft, voor €29,95 (ik hou van sale!)

Lucardi 3 Lucardi 4Dit zijn de oorstekertjes die ik uiteindelijk uitgezocht heb. Deze zijn Eve goldpalted oorbellen zijn gezet met met Rosekwarts en zirkonia. Normaal gesproken lagen ze in de etalage voor €49,95 en waren in de aanbieding voor €25,-

Echter waren alle Eve oorbellen 2e paar voor €1,-. Dus ik had 2 paar oorbellen (t.w.v. €110,-) voor €31,- Whoop! Nu had ik ook nog een cadeaukaart van €30,- dus ik hoefde maar liefst één hele euro af te rekenen haha! Zo wil ik altijd wel shoppen…

De oorbellen kocht ik bij Lucardi.

Wat vinden jullie van dit soort sieraden, chique, hip of ouderwets misschien?

-x- Ilja

16 gedachten over “Geshopt || 2 x Eve Goldplated & Natuursteentjes

Geef een reactie

