Personal stuff

Personal Stuff|| Gewoon wat foto’s #01

1Ik blijf het leuk vinden om persoonlijke stukjes, weekoverzichten en andere foto-overzichten te lezen van andere bloggers, gewoon een kijkje in iemands leven. Het is alweer een hele poos geleden dat ik zo’n artikeltje online heb gezet, omdat ik de meeste foto’s wel op Instgram, Twitter en Facebook plaats. Tijd voor een “Gewoon wat foto’s”, de eerste in 2015 en als jullie het leuk vinden, zal ik er weer regelmatig eentje plaatsen (ik heb altijd foto’s genoeg!)

Hierboven zie je mij stoeien met nagellak, het is een prachtige collectie van Orly (welke snel online komt). Het lukte me echter niet om mooie foto’s te maken, frustratie! Er zitten prachtige finishes enzo in, maar kreeg het niet voor elkaar om dat erop te krijgen. Als ik dan naar de prachtige swatches van bijvoorbeeld Marjolein en Helen kijk, zou ik willen dat ik ook van die prachtige lange nagels en onwijs scherpe en heldere foto’s kon maken haha! Misschien moet ik maar weer een ‘Nagellak-gastblogger‘ in de buurt van Steenbergen (Brabant) gaan zoeken…!  Sowieso worden mijn nagels nooit zo mooi lang en stevig, het werken met sopjes de hele dag helpt niet echt. Bah Frustratie haha!

16We hebben rekken in de garage gezet, zodat ik zelf netjes overal bij kan (niet op de mini zolder hoef te kruipen) Hier kan ik bakken met zomerkleding, extra tassen en schoenen e.d. kwijt. 14Ook zijn we lekker uit eten geweest bij Pakboli in Spijkenisse. Opa en oma waren 50 jaar getrouwd en dat hebben we gezellig gevierd samen met mijn moeder erbij. Nomnomnommmmz. Nu vond mijn rug het nog niet heel leuk om 2 uur op een houten stoel te zitten, maar het gaat de goede kant op! #actiefoto 2We hebben een spiekgaatje in de deur gemaakt en met ‘we’ bedoel ik Casper natuurlijk haha! Toch wel prettig dat je kan zien wie er voor de deur staat voor je open doet, zeker s’ avonds. 9 8 10Voor Valentijnsdag kreeg ik deze super mooie Zinzi ring van Casper. Hij had hem in de Zinzi folder zien staan en heeft hem voor mij besteld bij de Juwelier hier in de buurt. Hij weet precies wat ik mooi vind, zo lief dat hij hem zelf heeft uitgekozen en op maat heeft laten maken (nog de goede maat ook!) 15Met een Lucardi bon kocht ik nog 2 paar mooie oorbellen in de sale. Het kwam erop neer dat ik 2 paar oorbellen had, t.w.v. €110,- en met de bon van €30,- nog maar €1,- af hoefde te rekenen. Score!7Bij de Jumbo om de hoek heb ik een snoeppakketje gewonnen door een leuke FB prijsvraag. Wat leuk! 13Hier een van de Orly lakken, doodgeflitst, aangezien ik anders de glans er niet op kreeg haha! 12Mooie nieuwe producten van Yves Rocher, lekker testen! 11Mijn prachtige Max Factor blush viel op de tegels, kapot! Ik weet dat je hem wel kunt fixen met alcohol, maar een baked blush die gemengde kleuren heeft wordt nooit meer zo mooi als eerst. 4Ik werd door de lieve en mooie dames Silja en Marije getagged voor de ?#?20beautifulwomanchallenge? Wat lief! Op de foto beetje mascara op en fijne puistjes op m’n kop :’) maar naast dat…. “happy me!5Ik ben weer lekker een beetje aan het knutselen de laatste tijd, nu ik weer kan zitten op een stoel (na 5 weken liggen). Kaartjes maken, kleuren, verven e.d. Het begon een beetje veel te worden, dus heb alles netjes in Acion dozen gedaan en gelabeld met ons nieuwe speeltje van Brother. 6Mama kwam woensdag op bezoek, gezellig kutselen en bracht deze leuke paasversiering van Xenos voor me mee. Echt super schattig! 3Het blijft heerlijk… kleuren! Ik ben er in oktober 2013 mee begonnen en doe het nog graag. Lekker muziekje aan en kopje thee erbij ? je ziet ze op het moment overal opduiken, kleurproducten voor volwassenen. Zelfs bij Action en bij de Jumbo kun je kleurboeken scoren! ?#?kleurenvoorvolwassenen? “het enige echte kleurboek om te versturen” & “het enige echte enorme kleurboek voor volwassenen” zijn nieuw, leuk!

Vinden jullie zulke foto-verslagjes leuk om te lezen?

-x- Ilja

10 gedachten over “Personal Stuff|| Gewoon wat foto’s #01

Geef een reactie

