Overige onderwerpen

Winactie || 5x Head & Shoulders ‘Limited Feminine Editon’ pakket

Hs goedLeuk nieuws! Ik mag weer iets heel leuks weg gaan geven, dit keer aan maar liefst 5 van jullie. Head & Shoulders is al 60 jaar op de markt, maar nu hebben ze een hele leuke Limited Edition. De flacons hebben nog dezelfde herkenbare vorm, maar deze editie is vrouwelijker en moderner. Zelf vind ik de campagne tekeningen erg gaaf, zoals deze hierboven met de prachtige bloemenvlecht! Lees hieronder wat je precies kunt winnen en hoe je mee kunt doen. HS2Ik geef 5 pakketjes weg, met daarin àlle 5 de producten uit deze Limited Edition lijn. Hierboven zie je welke producten dat precies zijn.

  • Dik & Sterk shampoo – maakt het haar sterker vanaf de eerste wasbeurt en is geschikt voor elk haartype.  300ml voor € 4,99
  • Dik & Sterk 2-in-1 – verrijkt met verzorgende bestanddelen, maakt het haar sterker vanaf de eerste wasbeurt en vergemakkelijkt het stylen.  270ml voor € 4,99
  • Glad & Zijdezacht shampoo – helpt pluizen te verminderen en maakt droog, beschadigd en weerbarstig haar mooi glad.  300ml voor € 4,99
  • Glad & Zijdezacht 2-in-1 – hydrateert de hoofdhuid en geeft droog, pluizig of beschadigd haar een zijdezachte glans.  270ml voor € 4,99
  • Bescherming & Verzorging shampoo – maakt droog en beschadigd haar weer zacht voor een stralend resultaat.  300ml voor € 4,99

Persoonlijk gebruik ik bijna nooit Head & Shoulders, omdat ik simpelweg geen last heb van roos. Ik moet wel zeggen dat deze geuren, welke allemaal verschillend zijn, zeer aangenaam ruiken. Dit is totaal niet te vergelijken met de standaard Head & Shoulders geur, echt een pluspuntje!

Dus voor de dames die deze lijn goed kunnen gebruiken, zeker meedoen!

Wat moet je doen?

Laat in de comments achter waarom je dit pakket graag zou willen winnen. Ben je nieuwsgierig naar Head & Shoulders Feminine producten? Gebruik je het al jaren en wil je graag je kast aanvullen? Heb je het nog nooit gebruikt en zou je het graag eens willen proberen? En ga zo maar door….

Niet verplicht, wel leuk!

  • Volg Beautypolish en ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Deel het volgende bericht op Twitter:

Win 1 van de 5 Head & Shoulders “Limited Feminine Editions’ pakketten #HeadShoulders #Beautypolish #Winactie http://www.beautypolish.nl

Deze winactie loopt t/m zondag 1 maart 2015 en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.
HS 3
75 gedachten over “Winactie || 5x Head & Shoulders ‘Limited Feminine Editon’ pakket

  1. Ik heb onlangs mijn haar geverfd en heb momenteel een geïrriteerde hoofdhuid en wat roos. Dit zou een leuke kans zijn om de producten optimaal te kunnen testen! 🙂 Veel ervaring heb ik nog niet met head&shoulders maar ik ben wel reuze benieuwd geworden. Liefs Priscilla

    Like

  2. Jaaaaaaaaaaaa!! Dit is echt superleuk!! Wat een WAANZINNIG mooie prijs gaan jullie weggeven ❤ Ik wil natuurlijk dolgraag kans maken op dit heerlijke pakket van Head & shoulders.. ik gebruik het regelmatig.. maar wil deze nieuwe lijn weleens proberen 😀 ben helemaal ENTHOUSIAST :* MAAK ME GEK!!! Natuurlijk ook even met alle liefde gedeeld voor mijn vriendinnetjes zodat ook zij een kansje kunnen wagen.. SPANNEND! Nu maar héééééééél hard duimpjes draaien! Fijne dag, liefs Nathalie :*

    Like

  3. Ik heb ook geen roos, maar ik heb gehoord dat dat de nieuwe lijn zo zacht is dat zelfs haar zonder roos het kan gebruiken. Ik ben heel nieuwsgierig en wil ze graag allemaal testen!

    Like

  4. Vroeger gebruikte ik dit merk wel, maar het deed mijn geverfdehaar geen goed. De kleur werd er flets van. Maar de roos is gebleven, zeker in de winter. Ben dus benieuwd naar de vernieuwde versies.

    Like

  5. Nou dat zou ik graag uit willen proberen, dun, futloos steil haar.
    Misschien goede produkten die mijn haar beter in model brengen, proberen en dan blijven gebruiken. Als je haar maar goed zit toch

    Like

  6. Ik wil graag meedoen om mijn vrouw te verrassen. Sinds de geboorte van ons zoontje heeft zijn zichzelf heel erg tekort gedaan en heeft ze amper nog aandacht voor zichzelf. Door dit pakket te winnen kan ik haar eens stimuleren om zichzelf weer eens te verwennen, want dat verdient ze echt!

    Like

  7. Inmiddels al een heel voorraadje aan shampoo staan. Maar nog nooit echt iets voor vrouwen gevonden wat ook nog eens goed werkt tegen roos! Hopelijk mag ik met deze set mijn voorraad aanvullen1

    Like

  8. Mijn vriend gebruikt al head en shoulders zo lang ik hem ken. Hij is nog al allergisch en hij heeft last van roos. Dit is de enige shampoo die bij hem werkt. Het ruikt altijd zo lekker, stiekem fijner dan mijn eigen shampoo. Mijn budget is toch wat meer gericht op goedkopere merkloze shampoos. Helemaal niet erg en werkt voor mij net zo goed, maar deze lijn maakt me we erg benieuwd. Ik wist niet dat H&S shampoos had speciaal gericht op vrouwen, ik ben heel erg benieuwd en zou het graag een keertje uitproberen.

    Like

  9. Ik zou graag mijn dochter willen verrassen, ze heeft prachtig haar maar rommelt maar wat af met haarproducten omdat ze een beperkt budget heeft. Met dit prachtige pakket kan ze haar haardos weer lang perfect verzorgen!

    Like

Geef een reactie

