Overige onderwerpen·Test & Review

Valentijnsdag || Sieraden, bloemen & parfum!

valentijn 10Valentijnsdag is weer in aantocht, de dag der liefde. Als stelletje is dit natuurlijk een heel romantische dag (ook al is het een beetje een commerciële verplichting hihi) Toch vind ik het èrg leuk! Maar ook als Single vond ik het leuk om de liefde te vieren, samen een hapje eten met lieve vriendinnen die altijd voor je klaar staan, een lief kaartje voor je moeder of gewoon zomaar een lief kleinigheidje. Valentijnsdag staat toch hand-in-hand met mooie bloemen, lekkere luchtjes, heerlijke chocolade en prachtige sieraden. Hier wat mooie producten die mij aan Valentijn doen denken. valentijn 3 valentijn 2 valentijn 1Bij Lucardi Juwelier vind je een mooie collectie van fijne kettinkjes met kleine lettertjes en symbolen, de zogenaamde ‘More Initials‘. Zowel het kettinkje als de bedeltjes zijn te krijgen in zilver, roseplated en goldplated.

Ik heb een héél fijntjes zilveren kettinkje met daaraan 2 goldplated alfabethangertjes “I van Ilja & C van Casper”. Daartussen heb ik een zilveren “&” tekentje met een klein zirkonia steentje.

Zoals je op de onderste foto ziet, hebben alle bedeltjes het 925 tekentje en zijn allemaal van zilver. Op het moment zijn de More Initals kettinkjes en bedeltjes in de aanbieding. Het kettinkje is nu €14,99 (inclusief 1 gratis bedeltje) en de bedeltjes (letters, tekens of symbooltjes) kosten €4,99 per stuk.

Wel moet ik erbij zeggen dat ze in het echt veel fijner en mooier zijn dan op de website en dat de lettertjes de neiging hebben niet mooi naast elkaar te blijven liggen als je hem eenmaal om hebt 😉

Met de collectie More Initials kun je op een leuke manier een eigen ketting creëren die staat voor iets persoonlijks. Kies de initialen van iemand die bijzonder is voor jou: je vriendje, je favoriete vriendin, je lieve moeder of…? Vul het zelf maar in

valentijn 8 valentijn 7Een heerlijk nieuw parfum is van Roberto Cavalli, Paradiso. Paradijs in een flesje lijkt me toch een leuk cadeau voor Valentijn! Nu ben ik al langer fan van alle geuren in de Roberto Cavalli familie, ik hou wel van de sensuele, zoete en aanwezige geuren. Paradiso past zeker in dit rijtje en de flacon zelf vind ik prachtig, zwaar en luxueus. De gouden details en het zware glas maken hem voor mij zo mooi.

Dan de geur zelf, natuurlijk het aller belangrijkste! De eau de parfum opent met geurnoten van bergamot en manderijn, daarna de wilde jasmijn. De basisnoten bestaan uit cipres, roze laurier en pijnboom. Ik vind hem fris, zoet en goed aanwezig. Normaal gesproken ben ik geen fan van de geur van jasmijn, maar deze overheerst absoluut niet. Ik draag zo’n geur ook graag overdag, maar ik kan me voorstellen dat veel dames hem voor de avond bewaren. Ik vind het altijd lekker als iemand duidelijk een luchtje draagt en dan bedoel ik niet dat het lijkt alsof iemand er een bad in genomen heeft.

Het is zéker een heerlijk geurtje voor een romantisch Valentijns etentje of een gezellige zomer coctail met vriendinnen op het strand!

Prijs Eau de Parfum: €49,95 (30 ml) – €71,06 (50 ml) – €92,17 (75 ml)

valentijn 9 valentijn 6Oriflame introduceert ‘So Fever’, 2 nieuwe geuren vol passie en sensualiteit voor zowel hem als haar. Ik heb hier de geur voor de dames en moet inderdaad zeggen dat hij heel verleidelijk en warm ruikt, echt wel iets voor mij.

So Fever is de ideale geur voor de liefde, het vertelt het verhaal van verleiden, lokken en promoveren tussen een man en een vrouw. Met So Fever Her Eau de Parfum en Him Eau de Toilette kan het spel van aantrekken, afstoten en het verleggen van grenzen beginnen!

De hoofdrol in beide nieuwe So Fever-geuren is  gemberbloem en -hout. De geur van gember is kruidig, sprankelend en werkt als een afrodisiacum! Gember bevordert een gevoel van sensualiteit, passie en aantrekkingskracht tussen mannen en vrouwen. Dat maakt met och wel héél nieuwsgierig naar de wederhelft van dit parfum!

Het Parfum opent met frisse topnoten van bergamot en zwarte bessen met een pittig accent van rode pepers. Het hart is bloemig en een tikkeltje fruitig dankzij gemberbloem, doornappelbloesem en mirabellen. De basis heeft sensuele, romige accenten van zoet sandelhout, rode en zwarte drop en gourmand vanille’.

De geurnoten die mij trekken in het parfum is de geur van sandelhout, het zoete van de bloemen en het warme van de vanille. Het parfum blijft geen hele dag hangen, maar is zeer geschikt voor een romantisch etentje. (of zoals ik altijd doe, even wat vers parfum opspuiten voor man-lief thuiskomt hihi!)

Prijs: €39,- (50 ml) –  Nu in de aanbieding voor €24,95

valentijn 4

Wat doe jij met Valentijnsdag?

-x- Ilja

12 gedachten over “Valentijnsdag || Sieraden, bloemen & parfum!

Geef een reactie

