Test & Review·Verzorging & vertroetelen

Is jouw huid klaar voor Valentijnsdag?

tbs 6Speciaal voor Valentijnsdag komt The Body Shop met een nieuwe Limited Edition, misschien wel de verleidelijkste lijn die ooit is uitgebracht! De Smoky Poppy collectie bevat met de hand geplukte klaprozen uit Turkije en bestaat uit een lijn om je huid te verzorgen voorafgaand aan je leuke date, maar ook uit een aantal mooie make-up producten voor een mooie look! Naast de heerlijk geurende bodyproducten, vind ik de Limited Edition Blusher Brush stiekem nog het aller leukst. Kijk voor meer informatie, mijn mening en de prijzen hieronder verder.tbs 5Uit deze Smoky Poppy collectie heb ik 2 producten uit de body-lijn, de Body Butter en de Body Scrub. De lijn bestaat in totaal uit 7 producten:

  1. Smoky Poppy Poppy Seed Scrub – €15,- (200ml)
  2. Smoky Poppy Body Butter – €16,- (200ml)
  3. Smoky Poppy Shower Gel – €7,- (250ml)
  4. Smoky Poppy Body Lotion – €10,- (250ml)
  5. Smoky Poppy Bad Bombs – €12,- (6x50gr)
  6. Smoky Poppy Massage Oil – €13,- (150ml)
  7. Smoky Poppy Eau de Toilette – €14,- (30ml)

tbs 4De Body Butter is zoals je gewend bent van The Body Shop, heerlijk dik en romig. Ideaal voor de droge huidjes, helemaal in de koudere dagen. De geur is heerlijk!tbs 3De Smoky Poppy met Poppy Seeds scrub, wat een leuke naam! Het is een scrub met zowel fijne als grove deeltjes, de maanzaadjes (poppy seeds) zorgen natuurlijk ook voor een fijn gevoel. De geur is net als de Body Butter, erg lekker. Zeker het snuffelen waard!

tbs 1Hier zie je de Limited Edition Poppy-inspired Blusher Brush. Dit is een super zachte blush kwast, lijkend op een klaproosje. Ik vind hem héél erg schattig en hij is ook nog eens fijn in gebruik. Prijs €17,-

tbs 2In deze Limited Edition zitten ook nog een aantal hele mooie make-up producten. Hier zie je één van de zes ‘Lip & Cheek velvet sticks’, één van de 4 nagellakjes en één van de twee ‘Poppy Shimmer Cubes palettes’. Deze producten laat ik binnenkort zien in een apart artikeltje.

Wat vind jij van deze Smoky Poppy collectie?

Ik vind hem helemaal Valentijn-proof en de verpakking erg romantisch!

-x- Ilja

10 gedachten over “Is jouw huid klaar voor Valentijnsdag?

  1. Het ziet er heel erg mooi, en vrolijk uit zo met de klaproos op de verpakking, ook de brush vind ik er top uitzien, …al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb, hoe een klaproos ruikt…….dus ik kan mij echt helemaal niets bij de geur voorstellen

    Like

Geef een reactie

