Overige onderwerpen

New Years Look || Silver, Blue & Fake Lashes!

4Stiekem is dit ook mijn Kerstavond ooglook, maar toen besloot mijn camera moeilijk te doen en kon ik het niet netjes vastleggen. Aangezien je nepwimpers meerdere malen kunt gebruiken als je ze met wat liefde behandeld, besloot ik vandaag de look te herhalen! Ik wéét dat kleuren als bruin en aardetinten mijn blauwe ogen meer laten spreken, maar ik ben eigenwijs en vind het gewoon eens leuk om een blauwe ooglook te maken. Nieuwsgierig? Kijk vooral verder naar de foto’s, de gebruikte producten en het resultaat. 8 11Dit is de uiteindelijke look die ik heb gemaakt en ik heb gebruik gemaakt van deze producten:

  • Max Factor Skin Luminizer (zie artikel)
  • The Body Shop blush – Shimmer waves #04
  • Eyebrow pencil van Rimmel in kleur #002 Hazel, voor blonde wenkbrauwen ideaal!
  • Wonderfull Mascara van Rimmel
  • Yves Rocher oogschaduw palette in #04 Bleu Eclatant
  • MAC Paint pot in Painterly
  • Catrice waterproof Liquid liner in zwart
  • Long lasting Colour rush lipbalm van Rimmel in #710 Drive me nude
  • Underground nepwimpers in Volume

10Hier even een close up van #04 Bleu Eclatant. Dit palette is van Yves Rocher en is hier nog helemaal onaangetast (blijft mooi om naar te kijken vind ik altijd!) Het was vrij lastig om de kleuren netjes te blenden omdat het wat talkachtig aanvoelt, maar het opbouwen van de kleur is toch goed gelukt. Het doosje is nu in de aanbieding in de webshop en kost €14,95.

6 7De Wonderfull mascara van Rimmel heb ik gebruikt op mijn wimpers voordat ik de fake lashes aanbracht. Het ziet er het mooiste uit, dan ‘blenden’ je eigen wimpers netjes tussen de neppers. Omdat het een vrij natuurlijke mascara is, zonder extreem dikke wimpers of klontjes vind ik deze erg geschikt. De mascara van Rimmel is €13,49 en regelmatig in de actie met een leuke 1+1 gratis aanbieding bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.

De nepwimpers zijn van het Britse merk Underground London Lashes, exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris XL. Dit is en setje uit de Volume lijn, maar er zijn ook individuele wimpers te koop en setjes uit de Natural lijn. Ze kosten € 7,99 per set kunstwimpers inclusief wimperlijm en € 4,65 voor losse wimperlijm.3 5 4Hier goed het verschil te zien tussen geen make-up, alleen oogschaduw en de volledige look! Ik heb alle 4 de kleuren uit het Yves Rocher palette gebruikt. Hieronder heb ik nog een lijntje eyeliner aangebracht, om de nepwimpers netjes aan te laten sluiten. Ik heb gebruik gemaakt van mijn favoriete eyeliner van Catrice, love it!

9 12En hier mijn totale look van vandaag, inclusief blush en lippies!

Wat denk jij ervan, blauwe ogen met blauwe oogschaduw?

-x- Ilja

10 gedachten over “New Years Look || Silver, Blue & Fake Lashes!

Geef een reactie

