Winacties

Winactie +5000 Bloglovin’ || W7 In the Night, Aussie, Bourjois e.d…

winactieHoera! Het is zover, de Bloglovin’ teller geeft de “The big 5000” aan. Natuurlijk gebruikt niet iedereen Bloglovin’ om blogs te bekijken en te volgen, maar toch vind ik het héél leuk om zo’n groot getal te zien. Om jullie te bedanken, mijn lieve volgers, heb ik een beauty-pakketje samengesteld. Kijk hieronder snel wat je moet doen om mee te doen.

Wat kun je winnen?

1

  • W7 – In the night palette.

4

  • Sally Hansen – Salon Effects ‘Real nailpolish strips’
  • Bourjois – Volume Seduction mascara
  • Dr. Hauschka – Crema alla rosa (de bekende rozencréme)
  • Aussie – Miracle Dry Shampoo ‘Aussome Volume’
  • Aussie – Miracle Dry Shampoo ‘Mega Instant’

2

  • The New Black – Rock N’ Roll Royalty – 5 delige nagellakset

Wat moet je doen?

Laat in de comments een top-3 achter met dingen die je graag zou zien op Beautypolish. Maak een lijstje met minimaal 3 specifieke dingen, bijvoorbeeld: Een look met ‘die- en-die’ kleur, een bepaalde Do-it-yourself, een ouffit, review van een product dat je graag zou zien, recept, iets waar je mijn stash van zou willen zien en ga zo maar door!

Niet verplicht, wel leuk!

  • Volg Beautypolish en ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Deel het volgende bericht op Twitter:

Win een beauty-pakket met Aussie, Bourjois, W7 ‘In the Night’ palette, Sally Hansen e.d. #Beautypolish #Winactie http://www.beautypolish.nl

Deze winactie loopt t/m zondag 21 december 2014 en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.

-x- Ilja

58 gedachten over “Winactie +5000 Bloglovin’ || W7 In the Night, Aussie, Bourjois e.d…

  1. Superleuke actie zeg! Ik doe heel graag mee, en ja, ik heb wel wat onderwerpen die ik graag terug zou willen zien:

    1. Verschillende looks met een zwarte leren broek (zo’n strakke, nepleren broek zonder zakken; ik heb er meerdere, maar WAT moet ik erbij aan???!!) Ik kan nergens goede tips vinden! Wat draag ik erop om een stoere, zakelijke, feestelijke of partylook te creeren?)

    2. Tips om een kadootje extra feestelijk in te pakken (diy)

    3. Testen van verschillende krulborstels (mijn Babyliss is bijna overleden, maar ik kan niet zonder! Wat is er tegenwoordig allemaal op de markt en welke verschillen zijn er?)

    Dit zijn onderwerpen waar ik zelf erg nieuwsgierig naar ben. Hopelijk kun je er wat mee!!

    groetjes, Monique

    Like

  2. Hallo,

    Wat ik graag zou zien op Beautypolish:
    – Geslaagde looks met de combi blauw en rood
    – Eenvoudige tips voor een gezondere voeding
    – En wat kan je allemaal doen om het milieu een beetje te besparen

    c;
    Emmsie

    Like

  3. Gefeliciteerd! Superleuke prijs!
    Ik zou graag zien:
    – verschillende outfits met 1 zelfde kledingstuk
    – shoplogs met tips van bepaalde steden
    – een artikel met verschillende tips over haarproducten (je favoriete shampoo etc.)

    Like

  4. Wat een leuk idee om óns opties te laten aandragen voor blogs!! 😀

    1. Ik zou het heel leuk vinden om DIYs te lezen voor beautyproducten; bijv. zelf scrubjes of maskertjes maken
    2. Het lijkt mij heel leuk om een make over van jou te zien, dus bijv. naturel zoals je doordeweeks overdag door het leven gaat en dan opgemaakt en gekapt als bruiloftsgast of voor een spetterende date.
    3. En misschien een wedstrijd waarbij je foto’s in moet sturen, bijv. nagelart voor koningsdag? En dan natuurlijk twee weken vóór koningsdag zodat je lekker veel plaatjes hebt waaruit je kunt kiezen op koningsdag zelf! 😀

    Ik ben nu al heeeel benieuwd naar al je blogs in het komende jaar!!! 😀 Heel veel succes én ga zo door!

    Oh ja, ik doe natuurlijk ook graag mee aan deze winactie, superleuk!!! Vooral de droogshampootjes zou ik graag eens uitproberen!

    Like

Geef een reactie

