Make-up & Looks·Test & Review

Artistry || Signature Color Lipstick & Gloss

6Twee weken geleden kwam de postbode aan met een perspakketje van Artistry, daarin zaten 6 mooie lipproducten die ik vandaag graag aan jullie laat zien. Hoewel ik vroeger echt een lipgloss-meisje was, ben ik sinds 3 jaar toch wel die-hard lipstick fan. Deze prachtige gouden exemplaren lieten mijn hart dan ook harder slaan, wat een luxe! 1Ik ontving 3 van de Artistry Signature lipsticks, in totaal zijn er 23 verschillende Signature kleuren. De lipstickhuls is van stevig metaal, daarin (als je aan de huls draait, popt de lipstick eruit) zit de lipstick zelf. De lipstick zit ook in een gouden huls, welke je gewoon ‘normaal’ naar boven kunt draaien. Wat een luxe!11Als eerste zie je hier de Signature Lipstick in #15 Wild Orchid. De lipstick is enorm romig en voelt aan als een fijne balsem op mijn lippen. De kleur is voor mij favoriet om dagelijks te dragen, heel subtiel en zacht roze. 12Hierboven zie je Signature lipstick #9 genaamd Havanna Rose. Deze is iets lichter op de lippen dan ik had verwacht, het is een mooie koraal tint. Ook deze is zeer romig en voelt fijn aan op mijn droge lippen. 13De laatste lipstick vind ik stiekem toch ook wel héél erg mooi. Het is Signature lipstick #16 Velvet en is een prachtige pruimkleur. Eerst schrok ik een beetje van de donkere lipstick, maar eenmaal aangebracht vind ik hem zelf erg mooi. Mede omdat hij mooi glanst en fijn aanvoelt.5Iets minder enthousiast ben ik over de 3 lipglosses. Ze zien er prachtig uit, voelen heel fijn op mijn lippen, maar zijn naar mijn smaak wat te licht. Ik had ze graag op mijn lippen gezien, zoals ze eruit zien in de huls. 8Als eerst zie je hier Pink Shell, een zachtroze nude gloss. Hij is bijna transparant en laat een melkachtig laagje op mijn lippen. Het is een zachte gloss en voelt fijn aan.9Als tweede zie je hier Nectar, een lichte gloss met peachy glittertjes. De glittertjes vind ik erg mooi, ook hier had de kleur van mij iets meer aanwezig mogen zijn.10Tot slot zie je hier Raspberry Sparkle, een donkerdere gloss met mooie glittertjes. De shimmer vind ik mooi, hij voelt fijn aan en verzorgt mijn lippen. Helaas is de kleur erg licht, de kleur in de huls is prachtig!

Wat vind ik ervan?

De lipsticks vind ik prachtig! De luxe verpakking, de aparte twist om hem te openen, het gevoel op mijn lippen, de kleuren. Ik ben er erg over te spreken en word er zeker blij van.

De lipgloss vind ik helaas wat tegenvallen. De gloss voelt fijn aan, maar is naar mijn smaak niet fel genoeg. Ik had graag de kleur in de huls op mijn lippen gehad, dan waren ze helemaal top geweest!

Artistry is te koop via deze webshop. De Artistry Signature lipsticks kosten €24,03 per stuk

-x- Ilja

 

12 gedachten over “Artistry || Signature Color Lipstick & Gloss

Geef een reactie

