Overige onderwerpen·Personal stuff

Layout || Tijd voor een nieuw jasje

nieuweWaarschijnlijk is het je wel opgevallen, Beautypolish heeft een nieuwe look! Ik blog alweer meer dan 4 jaar hier op Beautypolish en heb af en toe zin in een nieuw jasje voor mijn blog. Het voelt nu ook weer een beetje als een ‘nieuwe start’ voor mijn blog. Ik heb nu al een hele poos rustig aan gedaan, maar ik heb nu weer plek, tijd en zin om te bloggen en daar past een mooi nieuw uiterlijk bij! Ik heb gekozen voor een nieuw kleurtje en wat meer rust.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

-x- Ilja

18 gedachten over “Layout || Tijd voor een nieuw jasje

Geef een reactie

