Make-up & Looks·Test & Review

New in || Smashbox, MAC & Max Factor

2Eindelijk heb ik weer een fijn plekje in huis om te bloggen, foto’s te maken en te computeren. Daar maak ik vandaag dan ook weer lekker gebruik van en heb ik een look gemaakt met een aantal héle mooie nieuwe producten. Gisteren kreeg ik het nieuwe Smashbox ‘Full Exposure’ palette binnen en begon direct te kwijlen, wat is hij mooi! Ik ben dol op grote palettes, het liefst met een grote spiegel. Verder heb ik het gecombineerd met een prachtige glitter gloss van MAC uit de Kerstcollectie en een nieuwe Max Factor mascara die ik al 3 weken èlke dag met veel plezier gebruik. Kijk verder voor meer informatie en een volledige look.56Als eerste zie je hier het Smashbox Full Exposure palette. Het is een mat zwart palette met een heerlijk grote spiegel. In het palette zitten 14 neutrale kleuren oogschaduw, 7 matte en 7 glitter. Het palette bevat ook een (zeer fijne) kwast, met 1 kant voor de matte kleuren en de andere voor de glitter.

Het palette is speciaal ontworpen om je ogen perfect te kunnen shapen. In de bijgevoegde handleiding kun je zien wat voor soort oogvorm je hebt en welke look het beste bij je past. De handleiding is een stap voor stap foto-tutorial voor verschillende ogen. Ik heb natuurlijk gewoon lekker mijn eigen ding gedaan en mij niet aan de handleiding gehouden hihi.3 4De swatches hierboven laten de kleuren zien zoals ze in het doosje zijn. De glitter kleuren zijn prachtig intens en de matte kleuren zijn goed gepigmenteerd, goed te blenden en een must voor een mooie ooglook! Ik houd van lichte matte kleuren in een palette, heerlijk om mee te blenden.

Het palette is vanaf 15 november (vanaf vandaag dus!) exclusief verkrijgbaar bij Douglas voor €49,90. Dit is natuurlijk wel een flinke uitgave, maar net als de Urban Decay palettes, vind ik ze het zeker waard! 14 prachtige kleuren en een fijne kwast.1 9Bij de ooglook die ik heb gemaakt met het Smashbox palette, heb ik gekozen voor een feestelijke gloss van MAC Cosmetics. Het is de ‘Cremesheen Lipglass Courting Chic‘, deze komt uit de MAC Heirloom Mix collectie. Het is een dieprode kleur met gouden glittertjes, hij is half dekkend en ruikt heerlijk naar vanille. Op mijn lippen draag ik 2 laagjes van de gloss om hem net wat meer dekkend te dragen, hij zou ook erg mooi zijn over een bessen-rode lipstick.

De prijs van deze gloss is €23,– De MAC Heirloom Mix Collection is bij alle MAC verkooppunten verkrijgbaar vanaf 15 november (dus ook vanaf vandaag!)18 7Hierboven zie je de complete look (het blijft lastig om die mooie glittertjes netjes op de foto te krijgen) De ooglook is in het echt nèt wat donkerder en intenser.

Verder draag ik de De Masterpiece Transform High Impact Volumising Mascara van Max Factor. Dit is de meest fijne mascara die ik in jaren heb gebruikt en ik vind hem goed te vergelijken met de Chanel mascara en de ‘They’re real’ mascara van Benefit die maanden favoriet waren! (maar dan iets beter betaalbaar!) Het borsteltje is zoals ik ze graag heb, klein en flexibel. De ‘haartjes’ die van stevig plastic zijn, zijn kort en staan alle kanten op. Hierdoor kan je inderdaad goed bij alle wimperjes. De mascara is niet heel snel droog, waardoor je nog netjes een 2e laagje aan kunt brengen.

Hij kost €16,99 en is ook in november te koop. Ik weet dat Kruidvat regelmatig leuke acties heeft zoals 1+1 gratis, dan is het helemaal een mooie deal!

Wat vind jij van deze producten?

-x- Ilja

12 gedachten over “New in || Smashbox, MAC & Max Factor

Geef een reactie

