Overige onderwerpen

10 x fijn, fijner, fijnst! || Verzorging, parfum, lifestyle en meer

10 Vandaag heb ik weer eens een artikeltje met héél veel verschillende dingen, 10 items die ik héél fijn vind en zeker het noemen waard zijn. Geen 10 aparte artikels, maar 1 groot gezellig artikel dus. De dingen die je erin terug kan vinden zijn: Lush, Robijn en Zwitsal, John Frieda, Energie+, Andrélon, Olaze, Mexx, Yves Rocher, Aussie en Kneipp.

Als aller eerste zie je hierboven de nieuwe producten van Robijn, in samenwerking met Zwitsal. Natuurlijk heb je er al het een en ander over gehoord en misschien heb je het zelfs al gebruikt!? Ik heb inmiddels beide flessen bijna leeg en word nog steeds erg vrolijk van de milde Zwitsal geur. Als je was uit de wasmachine haalt, ruik je die heerlijke geur van Zwitsal. Niet overdreven, maar heel mild. De flessen zijn vrolijk geel, zoals je van het merk kunt verwachten en het is even effectief als de gewone geuren die je gewend bent van Robijn. Ik vind het zeker een succes. Ook is het natuurlijk de aanbieding in de gaten houden, op dit moment zijn ze in de aanbieding bij het Kruidvat. Prijs: wasmiddel €6,99 voor €4,49 en wasverzachter €3,99 voor €2,49.9 Ook het benoemen waard zijn de 2 nieuwe zomerzeepjes van LUSH. De groene heet Parsley Porridge Het is een nieuwe, kruidige zeep met een anti-bacteriële werking, met onder andere peterselie, tea tree en havermout! De geur is heerlijk fris en kruidig, verder voelt hij heel zacht aan mijn handen. De Oranje heet Mangnificent  en bevat zowel verse als gedroogde mango. Mango’s zijn supergezond en voedend. Verder hebben ze hier Siciliaanse citroenolie, mandarijn en serotonine-verhogende bergamotolie in gestopt. 2 heerlijk zachte nieuwe zeepjes van Lush dus. Beide kosten ze €6,85 per 100 gram.
1 Hier zie je 2 vrij nieuwe geuren die ik afgelopen week vaak heb gebruikt. De ene is lekker fris (Mexx) en de andere is romantisch (Yves).

De geur van Yves Rocher heet Quelques Notes d’Amour en is een heerlijke mix van verschillende, tegenstrijdige geurnoten. Hij is zoet, bloemig, warm en ook fris door de citrus en balsamico. Het maakt het een hele interessante geur, i like! Geurnoten die je in de geur kan vinden zijn: Roos, hout, citrus, patchouli, bergamot, roze peper en amaris bloemen. De prijs voor 30 ml is €36,-

De geur van Mexx heet Ice Touch en deze op de foto is voor de dames. Er is ook een mannen variant te krijgen natuurlijk, welke al bij vriendlief in de badkamer staat. Deze geur is een ander uiterste vergeleken bij de geur van Yves, deze is namelijk héél lekker fris en heel geschikt voor de warme dagen. De geurnoten in dit parfum zijn: roze peper, citrus, aquatisch akkoord, bosbes, cyclaam, oranjebloesem, koriander, munt, amber, framboos, musk, ceder. Het idee achter de geuren is de intense sensatie van ijsblokjes op de naakte huid, heerlijk voor een frisse en zorgeloze zomer. En hij is inderdaad heerlijk fris! De prijs voor 30 ml is €25,002 Ook deze producten van John Frieda mogen niet ontbreken in dit artikeltje. Vooral met dit warme weer heeft mijn haar het zwaar en pluist het als een gek. Een fijne conditioner (ik gebruik hem als masker) en een fijn serum (de oil elixir) zijn een must voor mij. Voor dagelijks gebruik wissel ik altijd af tussen de 1-minuut maskers van Andrélon, conditioner van Aussie en dit Everlasting Blonde ‘Deep conditioner’ van John Frieda. Deze breng ik aan in de onderkant van mijn haar (dus niet de aanzet) en laat ik lekker intrekken als ik de rest doe onder de douche. erg fijn! De Everlasting Blonde Deep Conditioner is een aanvulling op de Everlasting Blonde Shampoo en Conditioner en is bedoeld voor gekleurd blond haar. Het intensieve haarmasker zorgt voor kleurbehoud en intense voeding. Prijs: €6,- bij Wehkamp in de aanbieding. De John Frieda Frizz Ease Nourishing Oil Elixe is te gebruiken op zowel droog als nat haar, ik gebruik hem het liefste op handoekdroog haar, lekker in de puntjes. Na gebruik glanst mijn haar en droogt het niet fluffy op, ideaal! Prijs: €14,23.

12

Misschien een vreemde voor dit lijstje, maar het is het Energy+ kussen met traagsschuim vlokken. Dit kussen hebben we nu bijna 1 jaar in huis en mijn vriend slaapt er elke nacht op. Hij heeft al héél vaak een ander kussen geprobeerd, maar steeds kreeg hij last van zijn nek en was het kussen als snel weer plat. Dit kussen is, net als ons topmatras, gemaakt van traagschuim en slaapt heerlijk. Je kunt hem platter maken door wat van de traagschuimvlokken uit de rits te halen en als je het kussen opschud kun je er weer even tegenaan. Het kussen is na een jaar intensief gebruik (draaien, zweten, elke nacht op slapen) nog steeds helemaal prima in orde, hij zou geen ander kussen meer willen! De prijs van dit Energy+ Orthopedisch NASA traagschuim kussen is €69,- Dit is de site waar hij vandaan komt.

3 Alweer een tijdje in gebruik is dit setje van Olaz, de Total Effects 7-in-1 dagcréme en nachtcréme. Het is een fijne créme voor de normale en gemengde huid en een pompje is genoeg voor het hele gezicht. Hij is licht en trekt lekker snel in. Er zit geen alcohol of parfum in, dat vind mijn huid heel prettig! In de dagcréme zit ook een SPF 15 trouwens, dus je huidje is iedere dag beschermt tegen de zon. Voor de Olaz Total Effects 7-in 1 Dag- of Nachtcréme betaal je €20,- voor 50 ml.5 4 Deze schatjes zijn al eerder voorbij gekomen, ik ben er namelijk dol op! De Foams van Keipp, maar dan in 2 nieuwe geuren. De bovenstaande geuren zijn Patchoulli en Vijgenmelk/Arganolie. Deze zijn in augustus uitgekomen, dus als je even snuffelt bij de drogist kom je ze vast snel tegen. De vijgenmelk variant is iets zachter en zoeter en de patchoulli is licht kruidig, voor elk wat wils. Ik vind ze tot nu toe allemaal lekker, die douche foams van Kneipp. Ik kan niet wachten op de volgende! De prijs is €6,99 voor een bus van 200ml. 6 Nieuw in het assoriment bij The Body Shop zijn deze fijne producten met Argan Olie, om je eigen Hamam thuis te kunnen nabootsen. De lijn heet Wild Argan Oil en bestaan uit vele producten. Mijn favorieten, welke dus niet mogen ontbreken in deze lijst, zijn de voedende Body Butter en de heerlijke scrub! De Rough Scrub is een milde scrub met zowel grove als mini deeltjes, waardoor je lekker mild kan scrubben. De geur is nootachtig en erg lekker. Dezelfde geur blijft lekker hangen van de Body Butter, deze is zoals je gewend bent van deze butters heerlijk voedend en romig. Prijs: €15,- voor de scrub en €16,- voor de body butter. Op dit moment is er een actie met 2e halve prijs op de website van The body shop. 7 Ook een merk waar ik nog steeds erg blij van kan worden is Aussie. Met name de 3-minute-miracle maskertjes zijn favoriet, maar ook deze 2 nieuwere producten zijn erg fijn in gebruik. Als eerst zie je de Miracle Dry Shampoo, dus Aussie heeft nu ook droogshampoo in het assortiment. Het voordeel dat Aussie hem heeft uitgebracht is natuurlijk die heerlijke geur! De geur die ik zo lekker vind, vind ik ook terug in deze producten… nomz!  De Miracle Dry Shampoo is bedoeld om je haar op te frissen tussen de wasbeurten door, hij doet zijn werk prima en kost €7,11. Het andere product is de Miracle Recharge Friss Remedy, dit is een conditioner die je tussen de wasbeurten door in kan sprayen en lekker kan laten zitten zonder dat het vet of zwaar voelt. Er zijn 4 verschillende ‘boosts’, maar ik vind deze Frizz Remedy het fijnst. Deze geeft mijn haar een boost, laat het glanzen, ontklit en ”ontflufft’! Prijs: €8,99 per stuk voor 250 ml
8Tot slot 2 producten uit de vernieuwde en uitgebreide lijn van Andrélon speciaal voor blond haar, Zomer Blond. Ik heb gekozen voor de shampoo en het 1-minuut masker, omdat dit de 2 producten zijn die ik het vaakst én het liefst gebruik. De Zomer Blond shampoo bevat kamille dat bekend staat om haar verhelderende eigenschappen en milde verzorgende werking. Mijn haar word in de zomer altijd al lichter door de zon, deze producten stimuleren dat alleen maar en dat is fijn! Verder ben ik gewoon erg te spreken over de werking van de conditioner, zoals altijd ben ik fan van de 1-minute maskertjes! Prijs shampoo €2,99 en masker €3,99.

Hopelijk vonden jullie het leuk om zo’n artikel te lezen met héél verschillende producten.
Wat mag er absoluut niet ontbreken in jouw lijstje met fijne producten?

-x- Ilja

9 gedachten over “10 x fijn, fijner, fijnst! || Verzorging, parfum, lifestyle en meer

  1. Wat een leuk artikel, bomvol heerlijke producten! Ik ben op dit moment enorm fan van de Elvive Color Vive shampoo (smells SO good!), bareMinerals foundation, bruine lipsticks en de The Body Shop Shea Butter Scrub! 😀

    Like

Geef een reactie

