Overige onderwerpen

New in || MelanO Twisted ring, verwisselbare steen!

melano 2 Sinds een maand ben ik weer aan het werk, deze keer niet als Peuterleidster of administratief medewerker, maar help ik  mensen met het huishouden in de Thuiszorg. Zoals bij elke nieuwe baan, heb ik van mijn eerste salaris iets moois gekocht voor mijzelf. Van mijn aller eerste salaris, van mijn aller eerste èchte baan kocht ik een gouden ringetje met 3 diamantjes… Aangezien het werk nu niet voor het oprapen ligt, ik een 0-uren contract heb en het verbouwen ook een aardig centje kost, heb ik gekozen voor iets moois èn betaalbaars. Mijn oog viel op de ringen van MelanO, de Twisted collectie met héél veel soorten opzet steentjes. Kijk verder voor meer info, foto’s en prijzen!  melano 1 melano 3 Ik heb gekozen voor de smalle ring in rosékleur. De Twisted ring van Melano is een Stainless Steel ring met een rosé plated laagje waar de Twisted zettingen op gedraaid kunnen worden. De ring is glanzend en 4 mm dik. Op de ring passen alle zettingen uit de Twisted serie.

De ringen zijn ook nog verkrijgbaar in zilver en goud en is ook nog verkrijgbaar in een bredere variant. melano 4

 

Er zijn ontzettend veel soorten zettingen verkrijgbaar, kleinere van 6mm en grotere van 8mm (ik heb een grote). Zelf ben ik helemaal weg van deze Zirkonia steen, genaamd AB. Hij lijkt helemaal niets op de afbeelding, want het is namelijk de eerste op de afbeelding hierboven. In het echt wijken de kleuren ook best af en vind ik ze véél mooier dan op het plaatje. Het is zeker even de moeite om in het echt te kijken i.p.v. te bestellen aan de hand van een afbeelding.

Verder is het goed nieuws voor de dames met grote handen/dikkere vingers! De ringen gaan namelijk tot maat 63 (online) wat gelijk staat aan ringmaat 20. Maar in het leuke winkeltje waar ik hem gekocht heb, De Suijkerpot in Steenbergen, hebben ze hem voor mij besteld in maat 64, welke nèt een kwart maatje groter is. Hij is dus tot 64 te bestellen!

Melano De ring in rosé kost €17,50 en de zetting (het steentje) die ik erop heb zitten is de grote (8mm) Rose gouden AB, deze kost ook €17,50.

Het leuke is dat de ringen zelf verkrijgbaar zijn vanaf €14,95 (zilver) en de je al een nieuwe zetting kunt kopen van €12,- tot ongeveer €20,-! Erg leuk voor kerst, verjaardagen of gewoon zomaar om jezelf te verwennen…

Nu maar hopen dat ik mijn steentje niet ga verliezen, dat is echt weer iets voor mij! Gelukkig zit hij wel stevig vast d.m.v. het rubberen bandje, hierdoor kun je hem goed aandraaien. Toch zal ik hem regelmatig even ‘checken’!

p.s néé het is geen betaalde post, ik ben gewoon erg blij met mijn nieuwe aanwinst haha!
Op deze website kun je trouwens goed zien welke soorten steentjes er allemaal beschikbaar zijn.

-x- Ilja

13 gedachten over “New in || MelanO Twisted ring, verwisselbare steen!

Geef een reactie

