Overige onderwerpen

Sweet Summer Coctail || The Body Shop

body shop 3 De oude vertrouwde Body Butters van The Body Shop kent iedereen denk ik wel. Ze zijn dik, romig, verzorgend en ruiken goddelijk… Mijn favoriete zomergeur van zoete framboosjes is terug in een Special Edition genaamd Early-Harvest Raspberry. Daarnaast is er een heel ander product, heerlijk voor de zomer, namelijk de Body Sorbets. Fris, verkoelend en een heel andere structuur dan je gewend bent van de bodyproducten! bodyshop 2 Mango – Body Sorbet

Fris, zoet en sappig… Dat is deze Body Sorbet! Het is een apart bodyproduct, wat een beetje gelachtig aanvoelt. Zodra je het op je huid aanbrengt voelt het lekker koel aan, perfect voor de zomer (helemaal als je hem in de koelkast bewaard natuurlijk).

De Body Sorbet trekt lekker vlot in, ruikt naar sappige rijpe mango en verzorgt mijn huid prima. Je moet hem niet vergelijken met de dikke voedende body butter uit de grote potten, maar met een frisse bodylotion die lekker snel intrekt.

Naast Mango vind je de Body Sorbet ook nog in de geuren: Pink Grapefruit, Strawberry, Moringa en Satsuma.
Prijs: 200 ml – €11,-

bodyshop 1Early-Harvest Raspberry – Body Butter

De Raspberry Body Butter is een hele poos mijn favoriet geweest en toen ging hij uit het assortiment. Daarom was ik blij verrast toen ik mijn favo framboosjes créme in een Special Edition voorbij zag komen. Helaas betekend dat wel dat hij weer tijdelijk verkrijgbaar is, maar hij is zo lekker voor de zomermaanden! Het ruikt naar danoontjes, zoooo lekker!

Op dit moment is er ook een heel aantrekkelijke korting op alle Special Editons, namelijk 50% korting! Niet alleen op deze Body Butter, maar ook op de bijbehorende Shower Gel, Body Scrub en het parfum! Dat maakt deze grote pot nu slechts €8,- in plaats van de ‘normale’ €16,-.
Kijk maar op www.thebodyshop.nl

bodyshop

Wat is jouw favoriete Body Shop product?

-x- ilja

6 gedachten over “Sweet Summer Coctail || The Body Shop

  1. Ik vind de Body Sorbets eigenlijk meer schattig dan handig, de ingrediënten zijn niet zo verzorgend helaas! De bodybutters vind ik dan wel weer geweldig, heerlijk hoe die je huid zo voeden.

    Like

Geef een reactie

