Overige onderwerpen

Philosophy || Wat een luxe… ‘Time in a bottle’

2 Time in a bottle is een product van Philosophy waar ik zelf erg vrolijk van word. Een luxe flacon, waarbij je zelf het serum moet mixen met de vitamine C, waarvan de substantie ook nog glinstert in de zon! Benieuwd naar dit product, lees vooral even verder.4Vanaf ongeveer je 18e gaat je huid heel langzaam aan verouderen en er zijn een aantal factoren die ook ‘schade’ geven aan je huid en het dna van de huidcellen beschadigen, denk aan UV-stralen, milieuvervuiling en rook. Gelukkig kun je je huid voor een groot deel beschermen tegen deze schadelijke invloeden van buitenaf.

”philosophy time in a bottle is een baanbrekend, dagelijks serum dat een exclusief dna-renewal complex combineert met een high potency vitamine C8 activator. Om alle zichtbare en nog onzichtbare tekenen van huidveroudering en huidschade te herstellen.”

Philosophy gaat schade aan de huidcellen tegen met een dna renewal complex, een combinatie van 4 enzymen dat het natuurlijk herstelproces van de huid stimuleert tegen alle belangrijke soorten dna-schade.

3Nu is het voor mij niet direct zichtbaar of mijn huid ‘beschadigd’ is, aangezien ik geen aparaat heb om zo’n gave foto van je huid te maken. Ook heb ik nòg geen rimpeltjes of pigmentvlekken, dus het juiste moment om mijn huid soepel en stevig te houden. Wel is mijn huid soms wat vaal en droog, na het gebruik van dit serum voelt mijn huid lekker fris aan, echt een oppepper!

Time in a bottle wordt geleverd met twee flacons waarvan een 30ml flacon en een kleine 10ml  flacon met high potency vitamine c8. De vitamine c8 giet je (voorzichtig! want dit geeft af)  in de flacon van Time in a bottle en deze schud je vervolgens 20 seconden. Nu kleurt de witte substantie lichtroze en is het serum klaar voor gebruik.1Hij is erg fijn in gebruik, pompt gemakkelijk en hygienisch, maar hij heeft helaas ook een aantal nadelen voor mij. Het serum moet eigenlijk binnen 3 maanden opgemaakt worden, aangezien na 3 maanden het vitamine gedeelte zijn werking wat verliest. Verder is het een vrij prijzig serum, namelijk €64,80 en exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL.

Gebruik jij een serum naast je dagelijkse verzorging?

-x- Ilja

14 gedachten over “Philosophy || Wat een luxe… ‘Time in a bottle’

  1. Klinkt wel heel goed! En wat leuk dat hij glinstert, haha. Ik vind het alleen een beetje jammer dat je voor dat geld, het product in 3 maanden moet opmaken. Als je dit elke 3 maanden moet kopen, ben je toch wel een hoop geld kwijt.

    Like

Geef een reactie

