Overige onderwerpen

Persoonlijk || Sieraden met een betekenis

2Gisteren hebben mijn vriend en ik de sleutel gekregen van ons huis, we wonen dus officieel samen! Dat betekent ook dat ik nu officieel het huis uit ben, weg bij mijn mama na 25 fantastische jaren… Om deze periode af te sluiten besloot mijn moeke dat ik een mooi sieraad uit mocht zoeken, welke past bij dat afscheid van thuis. Óók ik zocht een mooi sieraad voor haar, omdat ik het een heel mooi idee vond. Nieuwsgierig naar de gedachtes erachter? Kijk dan vooral even verder. 

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de bovenstaande veren van Swarovski. Ik vond ze direct al mooi, vorig jaar toen ik ze voor het eerst zag. Toen mijn moeder vertelde dat ik iets uit mocht zoeken duurde het niet lang voor ik deze veren koos!

De symboliek erachter: Ik vlieg uit met mijn glitterende veren!
Prijs: €99,- te koop bij Swarovski winkels.

3Voor mijn moeder koos ik voor deze zilveren hanger van Names4ever, waar ik eerder ook mijn eigen naamketting besteld had. Het is een grote zilveren hart hanger (ook te krijgen als gouden hanger) met daarin 2 kleine hartjes, met op de hartjes onze namen. Ze vond hem héél erg mooi en heeft hem direct omgehangen.

De symboliek: twéé harten blijven samen één, ook op afstand.
Prijs: €39,95

Heb jij ook een sieraad met een betekenis?

-x- Ilja

6 gedachten over “Persoonlijk || Sieraden met een betekenis

Geef een reactie

