Make-up & Looks·Test & Review

Nieuwe Lippies || Deel 1 Deborah M, TBS, YSL & Gosh

21 Vandaag heb ik weer een artikeltje voor jullie met een aantal nieuwe lipproducten. Een aantal lagen te wachten in mijn ‘to-do’ blogkastje en andere zijn er zeer recent bijgekomen. In totaal zijn het 8 nieuwe lippies, maar deze week komt deel 1 (van 2) vast online. Het gaat om 4 glosses, van Deborah Milano, The Body Shop, Yves Saint Laurent en Gosh. Kijk verder voor swatches, prijzen en full-face foto’s. 27 Hierbij gelijk de swatches in de volgorde van de foto erboven.31 Als eerste hier een nieuwe lipgloss van Deborah Milano. Hij is bekend onder de naam Milano RED Laque en zou een lipstick, balsem, gloss en lipstain in één zijn. Ik heb de kleur ‘Rosetto 8’.

Hoewel ik de kleur mooi vind en de applicator fijn is in gebruik, ben ik niet heel erg te spreken over deze RED Laque. Ik krijg hem namelijk niet netjes egaal aangebracht en als ik mijn lippen ‘op elkaar stempel’ blijft het niet netjes zitten en verschuift de gloss.

Prijs: €9,95 bij o.a. World of Beauty30 Dit glitter tubetje is nieuw in de collectie van The Body Shop. Het is de Rose Lipgloss en bevat heel veel mooie glimmertjes. Hij is lekker zacht en verzorgend door de biologische Community Fair Trade-kokosolie en maroela-olie die erin zit. Hij geeft verder niet veel kleur af, mooi voor bij een wat heftigere ooglook!

Prijs: €7,- bij The Body Shop29 Niet helemaal nieuw in de collectie, maar toch het noemen waard… Deze Glossy Stain van Yves Saint Laurent in kleur #15 Rose Vinyl. Ik kreeg hem van mijn lieve vriendin Sylvana tijdens een leuke actie bij de Ici Paris, alle lipproducten waren 40% goedkoper. Ik ben lekker verwend en ben erg blij met deze gloss!

Ik heb al meer van de Glossy Stain glosses van YSL en ik ben er erg over te spreken. Ik kocht de andere ook in een uitverkoop, ze zijn namelijk erg prijzig! Daarentegen zijn ze heerlijk op de lippen, blijven lang zitten, voelen lekker zacht aan en zorgen voor een mooie glans. In deze roze kleur zit een subtiele glitter, erg mooi in de zon.

Prijs: €33,- (Zonder korting)28Tot slot zie je hier de nieuwste gloss van GOSH, de Lip Laquer. Hierboven zie je #008 Dangerous Lips. Het is net een potje nagellak, maar dan met een lipgloss applicator! De kleur is intens rood en de glans is heel erg mooi. Wel vodn ik het lastig om hem mooi egaal aan te brengen met de stevige korte applicator, omdat ik met de rand van de dop langs mijn lippen kwam. De formule is verrijkt met argan olie en Vitamine E, waardoor hij wel lekker zacht aanvoelt. De geur is zoet en ruikt naar meloen, lekker!

Helaas blijft hij niet heel erg lang zitten en moet je na een maaltijd toch zeker je lippen weer bij stiften. Schattige flesjes, 8 kleuren in totaal en te koop bij het Kruidvat.

Prijs: €8,49

Welke lipgloss zou jij wel eens willen proberen?

-x- Ilja

8 gedachten over “Nieuwe Lippies || Deel 1 Deborah M, TBS, YSL & Gosh

Geef een reactie

