Beautypolish Comics

Beautypolish Comics #48 || Uitverkoop!

comic 1 comic 2 comic 3

Klik hier voor een overzicht van alle Beautypolish Comics.

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendin Madelon, bekijk hier de aller eerste voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus!

-x- Ilja

19 gedachten over “Beautypolish Comics #48 || Uitverkoop!

  1. Whahaha, herkenbaar ja haha! Zelden dat je er nog iets moois weer uit te graaien. En dan hebben we het nog niet eens gehad over dat je dan helemaal plakkerig van de make up enz de winkel verlaat….

    Like

  2. Weer super herkenbaar, maar gelukkig zie ik het de laatste tijd ook steeds vaker anders. Mooie, schone kortingsbakken waar ik wel in durf te graaien haha! Ook weer briljant getekend trouwens, geweldig 🙂

    Like

  3. Haha ik vind dit echt leuk om te lezen zeg! Maar inderdaad heel herkenbaar.. Zie je zo’n bak denk je yess sale en dan ga je kijken en dan zit er alleen nog maar flut in of wel iets moois maar wat kapot is of zo haha..

    Like

    1. Hoi Deniece, wat een superlief compliment!
      Ik heb zelf nooit een grafische opleiding gedaan (wel graag gewild, maar ik ben uiteindelijk voor iets heel anders gegaan). Wel heel veel tekenles gehad als mini Madelonnetje dus dat zal ongetwijfeld wel meegeholpen hebben! 🙂

      Groetjes en fijn weekend!

      Like

Geef een reactie

