Overige onderwerpen

Huishoudbeurs 2014 || Shoplog, foodies & meer…

hhb Vrijdagmiddag 21 februari was het zover… Mijn aller aller eerste keer naar de Huishoudbeurs! Bepakt met een grote shopper en mijn camera ging ik onderweg naar Amsterdam Rai. JEE-TJE wat een drukte! Aangezien ik met de auto was gekomen moest ik deze ergens parkeren. De Rai zelf was al vol, dus werd ik omgeleid naar de Amsterdam Arena (waar ik voor €20,-!! kon parkern, om met een pendelbus naar de Huishoudbeurs te gaan). Maar goed, eenmaal binnen was het een gezellige drukte van huisvrouwen, lekkere hapjes, leuke make-upjes en veel meer. hhb6Op de huishoudbeurs was ik gelukkig niet alleen, ik was samen met Silja. We zijn uitgenodigd door Sander van World of Beauty, hij stond ook met zijn beautyshop op de beurs. Niet te missen door de mega grote banner!hhb4 hhb3 Er waren veel bekende merken te vinden, zo ook Rimmel met een grote kraam. Met de aanbieding “3 producten voor €15,-” kon ik het niet laten om mijn favoriete foundation ‘Stay matte in Ivory 100’ te halen en daarbij gelijk nog een fijn poeder. Bij 3 producten kreeg je ook nog een product mee uit de grabbelbak, een beetje de overgebleven kleurtjes.

Dit was trouwens ook geldig bij de Sally Hansen kraam, waar ik 3x mijn favoriete Sneldrogende topcoat kocht (zie bovenste foto). Hierbij kreeg ik 2 van de (volgens Silja) geweldige nagelstickers mee… Ik ben benieuwd!hhb1 hhb2 Silja was nog even benieuwd naar een iets goedkopere versie van de Striplak, de Zip Lac. Ze liet hier 1 nagel lakken om het eens uit te proberen.hhb7Verder was er ENORM veel te proeven en te kopen in het ‘Food’ gedeelte. Allemaal kraampjes, nee, halve winkels waren er opgezet met de nieuwste producten en (soms) leuke aanbiedingen. Zo kocht ik een grote shopper met de basis om Sushi te maken, voor slechts €5,- In de tas zat sowieso: Sushi rijst, Soya saus, Sushi vellen, Sushi azijn, Wasabi spul en een rolmatje. Ik heb een paar dagen erna voor het eerst helemaal zelf Sushi gemaakt en dat was héél goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik heb ze gemaakt met Tamago (japans ei) en avocado.

Zo had ik ook nog een tasje meegenomen met 3 zakken Haribo drop voor €2,- en een zak met 5 milka producten voor €3,- Omnomnommmm!

Al met al vond ik het heel erg leuk, maar vooral heel druk en heb ik nog nooit zoveel hysterische huisvrouwen bij elkaar gezien haha! Ik denk dat dit een eenmalig iets was, ik kan me heel goed voorstellen dat veel dames een haat-liefde verhouding hebben met deze beurs. Hij is enorm gezellig, maar tevens ook té druk en chaotisch. Máár, ik ben enorm blij met mijn leuke aankoopjes!

Ben jij wel eens naar de Huismutsenbeurs geweest?

-x- Ilja

16 gedachten over “Huishoudbeurs 2014 || Shoplog, foodies & meer…

  1. Ik ga graag naar de HHB! Jammer dat het inderdaad een beetje een “mutsenbeurs” idee heeft! Mijn moeder gebruikt de snel drogende nagellak al enorm lang! Het is echt haar favoriet, en ik mag er niet aankomen 😉 Dus zelf ook maar eentje gekocht! Die zijn zo fijn voor ongeduldige “mutsjes” zoals wij ahah!

    Like

  2. Wat leuk zeg en leuke aankoopjes! Altijd fijn als je je favoriete producten goedkoper kan scoren 🙂 Ik ben er nog nooit geweest, maar hoor vaak “ik ga nooit meer!” en het jaar daarop gaan ze weer. Haha!

    Like

  3. Blij dat je het wel leuk hebt gehad!
    Ik ben er ook één keer geweest en dat was het dan ook wel voor mij. Ik hoorde iedereen altijd over gratis dingen enzovoort.
    Ik vond het zelf tegenvallen en vond vooral het spellen gedeelte interessant. Vorig jaar stond 999 games zelf op de beurs. Toen een uitbreiding van kolonisten gekocht met ongeveer 20,- korting. Ik weet niet of ze er dit jaar ook stonden.

    Like

Geef een reactie

