Winacties

Elfia 2014 || Win 2 toegangskaarten!

12 Dat ik een trouwe bezoekster ben van de Elf Fantasy Fair is jullie vast niet ontgaan. Er is inmiddels al 2x een uitgebreid fotoverslag online verschenen met mijn Elfia-avonturen, kostuums van mij en medegangers en foto’s van al het leuks wat er te zien is op deze dagen. Dit voorjaar zit het er voor mij hoogstwaarschijnlijk niet in om naar Haarzuilens te gaan, aangezien we dan net een maand in de verbouwing zitten (we hebben dan net een maandje de sleutel), maar in het najaar hoop ik zeker weer naar de Kasteeltuinen in Limburg te kunnen…

Wel heb ik héél leuk nieuws! Ik mag namelijk 2 toegangskaarten voor Elfia 2014 weggeven aan een van mijn lieve bezoekers! Jij kunt dus 2 kaarten winnen en 19, 20 of 21 april gratis naar binnen bij Kasteel de Haar (Haarzuilens). Lees hieronder verder wat je moet doen…1 9 8 27Hierboven zag je nog even wat foto’s van de afgelopen 2x dat ik naar Elfia ben geweest. Als je de complete artikeltjes wilt lezen, inclusief alle foto’s kun je even hieronder klikken.

Elfia april 2013 ‘Haarzuilens’: Ilja en Madelon
Elfia september 2013 ‘Kasteeltuinen’: Ilja, Casper en Madelon

Informatie:

info2 infoWinnen!

Wat moet je doen? (verplicht)

  • Laat in de comments achter wat je ideale outfit zou zijn voor Elfia 2014, hoe zou je het aller-aller-liefste verkleed gaan?

Wat mag je doen?

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter (+ extra entry)

Win 2 toegangskaarten voor #Elfia 2014 op beautypolish.nl Doe ook mee! #EFF #ElfFantasyFair #Beautypolish RT = Lief

Deze winactie loopt t/m maandag 17 maart 2014 en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.

-x- Ilja

30 gedachten over “Elfia 2014 || Win 2 toegangskaarten!

  1. Ik ga al een aantal jaar naar Elfia, maar meestal alleen in Limburg omdat ik daar woon.

    Ik ga altijd het liefste in mijn corset met top eronder en mijn rok met hoepel eronder. Ik heb nu ook een pruik en besteed altijd veel tijd aan mijn make-up. Ik hou ervan om de hele dag mensen te kijken!

    Like

  2. Ik ben nog nooit naar Elfia geweest maar wil eigenlijk al een paar jaar stiekem gaan, maar elke keer moest ik teleurstellend werken.. Zelf zou ik dolgraag als ik het kon maken gaan als een elf van de natuur, mooie kleuren (vooral kleuren van mooie bloemen), bloemen in het haar enzo, zomerse uitstraling, goede bijpassende pruik en mooie make-up natuurlijk. Wel een outfit die je ook weer makkelijk kunt wassen als hij vies word want je wilt hem natuurlijk vaker dragen dan 1x!

    Like

  3. OMG wat een gave winactie! Ik wil al jaren naar EFF, maar iedere keer als ik ga kijken wanneer het is, is het net voorbij 😦

    Mijn ideale outfit is een jurk in de stijl van Arwen of Eowyn uit LOTR. Eowyn is mijn favo character, maar Arwen past misschien beter bij me qua stijl omdat ik ook donker haar heb. Anyway, een zwaard erbij is een must.

    Als ik niet win, ga ik sowieso kaarten kopen.

    Like

  4. Ik ben al jaren fan van steampunk maar het lukt mij gewoon weg financieel niet om een outfit bij elkaar te krijgen en zodra ik een naaimachine zie dan raak ik al in paniek. Ik vind vooral de space cowboy achtige outfits geweldig. Die zijn nog stoerder dan de gewone dames steampunk. Corsetten, opgelifte rokken, wapenhouders, veel leer…. zucht ….

    Ik heb dit bericht trouwens op bloglovin geliked!

    Like

  5. wat gaaf! ik ben er een paar jaar geleden heen geweest maar helaas niet echt een flink kostuum aan gehad omdat ik met de trein was en het niet echt durfde 😉
    als ik nu zou gaan dan zou ik denk ik echt all in gaan met pruik en een flink kostuum en al!
    Ik weet nog niet precies als wat maar iig met een hele boel glitter en een zoete pastel kleurige pruik! 😀

    Like

  6. OHHHH ik doe mee, ik doe mee! 😀
    Ik ging eerst altijd ieder jaar naar de EFF, of het nou met m’n moeder/familie was of met m’n huidige vriend: altijd superleuk! Mijn vriend wil met z’n verjaardag (20 april word hij 25!) naar de EFF, maar het zou NOG leuker zijn als ik ze hem cadeau kan doen! Door betalen van collegegeld zit ik nogal krap, dus vandaar dat hij aanbood om het te betalen. Maar dat vind ik niet leuk .. ik zou het liever aan hém cadeau willen doen! Dus daarom m’n reden om mee te doen!

    En als 2e, onze outfits hmm?! Ik heb er lang over nagedacht, maar als ik het geld had en de tijd, zou ik verkleed gaan als de acteurs uit The Tribe. Ik keek deze serie vroeger toen ik kleiner was (Harry toevallig ook) en ik zou dan gaan voor de outfit van Ebony! Harry zou dan verkleed gaan als Zoot of Lex! Ik denk dat het wel heel origineel is, want ik ben deze outfits op de EFF’s nog nóóit tegengekomen!
    En als het wat meer ‘moderner’ moet, zou ik gaan voor een GoT karakter! Of als een walker uit The Walking Dead haha, supervet! 😛

    Twitter: Steph_ltc en heb ’t artikel geliked! Oh en ik volgde je al 🙂

    xx

    Like

    1. Ohh en stoer dat jij wél verkleed durft te gaan! Ik heb zoooveel ideeën en wil het zo graag eens doen en me inleven in role playing, maar toch durf ik het niet haha. Misschien als ik wat meer mensen ontmoet die EFF leuk vinden, want in een groepje zou ik het sneller aandurven haha. Maak je je outfits zelf?

      Die 2 mannen op’t laatst heb ik ook op de foto gezet, vind hun zo gaaf! En toen was er ook zo’n vrouwelijke vampier, supermooie outfit had zij aan!

      Like

  7. Super gaaf, leuk om al jullie outfits eens op een rijtje te zien!
    Aan deze winactie doe ik super graag mee. (Geliked op Bloglovin)
    Op dit moment volgen mijn vriend en ik trouw iedere zondag de serie “Arrow”, echt een fantastische serie en geweldige personages! Het lijkt mij tof om met mijn vriend te gaan, hij als Arrow en ik als een van de dames uit de serie zoals op deze foto: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2013/11/arrow_110613_1600.jpg

    Like

  8. How cool!
    Jouw outfits van de afgelopen jaren zijn echt super 🙂
    Ik zou zelf gaan als Galadriel van Lord of the Rings, die ken je vast wel!
    Ik volg je op Bloglovin of course!
    xxx

    Like

  9. Het liefst zou ik gaan als een mooie nimf. Helaas is mijn figuur ietsje te groot daarvoor. Maar voor een stoere fae met een leren rok/broek en een top van organisch materiaal zou ik ook gaan. Met bijbehorend kapsel alsof ik zo uit de bomen kom vliegen. Oh ja, en natuurlijk vleugels van organisch materiaal.

    Like

  10. Hoe ik verkleed zou gaan? Oei, da´s nog niet eenvoudig! Catwoman, oppert mijn man, met zo’n strak leren pakje. Helaas ben ik die in mijn (grote) maat nog steeds niet tegengekomen…
    Nee, ik denk eerder aan iets bloemerigs, waarbij ik vooral mijn hele gezicht onherkenbaar kan schminken. Dat zou zelfs mij wel staan.
    Ik heb je post geliked op Bloglovin’ (maar daar heb ik mijn emailadres nog niet gewijzigd in het nieuwe, maakt dat uit?).

    Like

  11. Wat een leuke actie ik ben nu een keer geweest en vond het geweldig. Als ik wat langer en slanker was zou ik graag als een elf gaan. Geen elfje maar elf zoals in de ban van de ring.
    Als hobbit lijkt me ook leuk

    Like

    1. Ahh joh, ik ben ook als ‘elfje’ gegaan de eerste keer. Die zijn er ook in alle soorten en maten! Ik kwam wel een trol tegen die zei ‘ZO jij bent een groot elfje, ik houd wel van grote elfjes’ … hahah!

      Like

  12. Ooooh wat enorm gaaf dat je tickets weggeeft! Ik ga sinds 2010 naar de EFF in Arcen maar wil dolgraag eens naar die in Haarzuilens! Ik zou graag als broken lolita doll willen gaan! Een prachtig Lolita jurkje met mijn Lita’s aan mijn voeten. Mijn make-up net alsof mijn porseleinen gezichtje breuken en gaten heeft, zo mooi! Daarnaast moet ik wel aangeven dat mijn costuum waarschijnlijk ook aan het thema zal liggen. Toen ‘zombies’ het thema was ging ik samen met mijn vriend als zombie bruidspaar! 🙂

    ?

    Like

  13. Mijn ideale outfit is mijn eigen gemaakte cosplay ❤
    IK heb er super trots op en ook heb nog andere outfits die wil ik heel graag dragen 😀
    Mijn favoriete outfit is mijn eigen gemaakte Elsa costum van de Disney film Frozen.
    En dan bedoel ik haar ice queen jurk 😉
    Die super mooie lichtblauwe met cape met sneeuwvlokjes erop

    Like

  14. Tof! Gezien het thema dit jaar, en mijn gebrekkige vaardigheden met zwaard of lans, is mijn ideale outfit voor Elfia 2014 om als de tovenaar Merlijn verkleed te gaan.

    Like

  15. Als prinses Zelda zodat ik helemaal pas bij mijn zoon van 10, die mee gaat dan mee als Link. Hij heeft dit Link pak zelf gekocht, omdat hij er helemaal weg van is! Vorig jaar is hij met een vriendje meegegaan en vond het helemaal geweldig. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar van wat ik lees, hoor en zie moet het verschrikkelijk leuk zijn. Ik kom graag kennismaken!

    Like

  16. Lieve Ilja,

    Ik ben een keer eerder naar Elfia geweest. Ik was toen ’s ochtends om half 6 opgestaan. Ik was al weken bezig om al mijn kleding en accessoires bij elkaar te vinden. Eerst had ik mezelf helemaal geschminkt en vervolgens me in mijn kleding gehesen. Ik was verkleed als duivelse engel. Ik was zwart gekleed en had witte vleugels. Mijn gezicht was wit geschminkt en ik had de ene helft van mijn gezicht duister en duivels geschminkt en de andere helft lieflijk en vrolijk. Ik had rode lenzen in en mn haar helemaal getoupeerd (wat deed het uitkammen ’s avonds een pijn!!!
    In de trein (verkleed en al) kreeg ik de leukste en vreemdste blikken op me gericht en ik voelde me ontzettend fijn! Op elfia zelf was het geweldig! Al die verkleedde mensen en de vreemdste kraampjes. Het was werkelijk een soort wonderwereld! Ook heb ik de gekarameliseerde appels ontdekt. Ontzettend lekker. Het leukste was om gewoon rond te lopen en mensen te bekijken. De sfeer die hangt op de Elf fantasy fair is ook werkelijk geweldig! Het was een van de leukste dagen in mijn leven.

    Dit jaar wil ik ontzettend graag weer gaan. Ik heb heel erg lang gedacht over wat nou mijn ideale outfit zou zijn. Het allerliefste zou ik helemaal steampunk gekleed gaan. Een leren jurkje, een hoge hoed met goggles. Allemaal tandwieltjes: als ketting, op mn hoed, als riem, in mijn haar, als oorbellen en ga zo maar door. Ik zou een steampunk koper- en bronskleurig pistool willen maken van allemaal oude spullen. Ik zou donkerbruine leren kisten aanwillen als schoenen. Verder zou ik mezelf ontzettend mooi opmaken. Iets wat me echt superleuk lijkt is om mijn beide armen helemaal t omringen in een soort mouw van tandwieltjes en koper, buisjes. Alsof het lijkt dat ik een soort “robot” arm heb.

    Ik zou het echt fantastisch vinden als ik dit jaar weer zou kunnen gaan!

    Veel liefs,
    Johanneke

    Like

  17. Oh gaaf! Dit jaar gaan we eindelijk ook. En uiteraard in stijl. Ik weet nog niet precies wat en kan het ook nog niet echt vinden. Het wordt óf heel stoer (alchemy, steampunk o.i.d.) óf super sweet; elfjesvleugels, lange jurk in mooie kleuren en verschillende lagen en dan een mooie pruik en de juiste make-up.

    Maar het belangrijkste: we gaaaaaaaan!! Whoohoo!!

    Like

Geef een reactie

