Overige onderwerpen

Mijn favoriete BLING op dit moment || Godly Jewels

3 Als iets mooi glinstert, kan ik er uren naar kijken. Ik verdraai nog eens mijn nek als ik langs een etalage met sieraden loop! Sinds 2 weken heb ik een nieuwe favoriet, namelijk mijn “Dogtag Mirror” van Godly Jewels. Natuurlijk heb ik hem even op de foto gezet en deel ik graag deze glimmies met jullie. 2Hierboven zie je heel goed hoe mooi hij glinstert in de zon. De zon scheen naar binnen en de Swarovski elements schitterde alle kanten op, dat zie je heel goed op de tafel!1De ketting is van het jonge hippe merk Godly Jewels en komt uit het Zuiden van Holland.

Alle juweeltjes zijn stuk voor stuk handgemaakt met de mooiste materialen zoals halfedelstenen, vergulde onderdelen en natuurlijk de prachtige stenen van Swarovski elements!

Ik heb hier de “Mirror” variant, waarin d 2e dogtag een spiegeltje is (echt superhandig om je lipstick bij te werken!). De ketting is verguld en lekker lang (90cm!) De Swarovski Elements zijn in Black Diamond en Crystal. Totale lengte hanger: 5 cm

Deze ketting kost wèl even €109,95 en komt bij World of Beauty vandaan.

download.php

Verder ben ik helemaal weg van deze schattige roze oorbelletjes, ook van Godly Jewels. Ik vind de mix van poeder roze perspex en Swarovski zelf echt heel gaaf!

HIER zie je mijn ketting in ‘actie’ op Instagram. De zon scheen er zo mooi op, dat ik het niet kon laten om er even een mini filmpje van te maken.

Ben jij ook zo dol op alles wat schittert in de zon?

-x- Ilja

14 gedachten over “Mijn favoriete BLING op dit moment || Godly Jewels

Geef een reactie

