Overige onderwerpen

Shoppen in Dordrecht || Madelon, Didi, Guerlain, Blond & Sisley

14 Maandag was vriendinneke Madelon weer eens gezellig op bezoek en we zijn Dordrecht in gedoken. Het was héél goed winterweer en hier en daar was er nog wat Sale. Madelon heeft goed make-up ingeslagen en ik heb voor €12,- ook nog een boel leuke dingen kunnen scoren! (ons ben zúnig, sparen sparen sparen voor ’t huisje)… Kijk verder voor wat melige foto’s van ons dagje weg en onze aankoopjes uit Dordt. 16 Bakken met mutsen, sjaals en carnavalsartikelen vraagt toch echt om maffe selfies! Gewoon omdat het kan, in de V&D.10 (2) Bij een klein thee winkeltje op het marktplein kocht ik een aantal leuke thee goodies. Ik was al een poosje opzoek naar precies dit thee zeefje, wat ik voor het eerst tegenkwam in een eetzaakje in Roosendaal. Hij was €6,75 en is fijn genoeg om losse thee in mijn mega blond bekers te laten trekken (zonder dat de helft in je kopje drijft) De kleine tinnetjes waren €2,25 en er past precies 50gr losse thee in. De Rooibos Orange Spice en Nut is trouwens De-lish!15 Bij Claires kocht ik dit haarstrikje met gouden puntjes, nu zelf voor €1,-11 (2) 12 (2) Bij V&D vond ik nog 2 Amsterdam Blond bakjes voor €3,- per stuk, deze had ik nog niet in mijn verzameling.

En bij Didi hadden ze nog wat laatste Sale dingetjes, die toevallig ook nog 1+1 gratis waren. Ik vond deze riempjes, die bij mij precies mooi als tailleriem om een jurkje passen. Ze zijn erg mooi afgewerkt met steentjes, kraaltjes en goud lint. Ze waren maar liefst €24,95 per stuk, afgeprijsd naar €5,- en nu dus 2 voor €5,-! Score!madelon Het was zulk mooi weer, dat we bij de V&D op het terras even van het zonnetje hebben zitten genieten met een dikke fruit cocktail! Het leek wel lente…  13 (2)Omdat het toch zulk mooi weer was, heb ik gelijk nog even wat fotootjes gemaakt… o.a. van de producten van Madelon. Ze kocht bij Ici Paris hele mooie items van Sisley en Guerlain.

Alle lipsticks zijn op het moment 40% korting, waardoor deze luxe Sisley lipstick nu €19,- kostte. Op alle andere make-up is er op dit moment een 20% kortingsactie en heeft ze gekozen voor de BB cream van Guerlain. Eigenlijk was ze opzoek naar de primer met die prachtige parelmoer balletjes, maar die was helaas uitverkocht!

Ik heb ook een keer of 25 een lipstick in mijn handen gehad en vervolgens weer teruggelegd, STERK! Alle centjes gaan op dit moment gewoon in het huis, behang, meubels, verbouwen en sparen zitten en dan is een Chanel lipstick (terwijl ik al 40 lipsticks heb liggen) niet echt nummer 1 prioriteit helaas… ! Be strong 😉

-x- Ilja

9 gedachten over “Shoppen in Dordrecht || Madelon, Didi, Guerlain, Blond & Sisley

Geef een reactie

