Make-up & Looks·Test & Review

Look of the day || Allemaal nieuwe make-upjes!

1 Deze mooie make-up producten liggen al een klein tijdje in mijn blog-to-do kastje en zijn vandaag aan de beurt om gebruikt te worden! Ik heb van alle merken iets bij elkaar gezocht om een mooie, bijpassende look te maken. Ik gebruik vooral veel mooie dingen van The Body Shop, maar ook Rimmel, Bourjois, Etos en Calvin Klein komen voorbij. Benieuwd naar de look die ik met deze producten gemaakt heb? Kijk dan vooral verder! 14Dit is de uiteindelijke look geworden, een warme ‘Plummy’ look met een tintje koraal op de wangen en een zachte roze lipstick. Hieronder zie je alle producten en bijbehorende informatie.

3 4 213Mijn ogen

Op mijn ogen heb ik gebruik gemaakt van verschillende producten. Als basis heb ik gekozen voor de Bourjois 24H cream in de mooie kleur 03 Petalé de glace. Als je deze niet te dik aanbrengt is dit een heel fijne basis om je oogschaduw over aan te brengen. Daar overheen heb ik de kleuren uit het Body Shop palette gebruikt. De lichtste in mijn binnenste ooghoek, de kleur rechtsbovenin over mijn bewegende ooglid en de donker matte paarse kleur in mijn crease en langs mijn wimpers. Onder mijn ogen heb ik gebruik gemaakt van het Body Shop Smoky Plum potloodje en onder mijn wenkbrauwen de prachtige highlighter van The Body Shop. Tot slot heb ik nog 2 laagjes van de Rimmel ‘Scandaleyes Retro Glam’ op in 001 Waterproof Black! Ik kies bijna altijd voor waterproof mascara en eyeliner, omdat ik s’ ochtends met die koude wind altijd last heb van traanogen…

  • The Body Shop ‘Eye Palette’ in 02 Smoky Plum: €25,- Limited Edition
  • The Body Shop Lightening Touch ‘Touche Lumière: €13,50
  • Rimmel Scandaleyes ‘retro glam’: €12,99
  • Bourjois Color Edition 24H ’03 Petalé de glace’: €11,99
  • The Body Shop ‘Smoky Plum’: €8,50

5

Mijn gezicht

Verder heb ik gebruik gemaakt van de prachtige Shimmer waves van The Body Shop. Dit is kleur 04 Coral, maar ze hebben deze mooie blush (tevens te gebruiken als oogschaduw) ook in het roze en wil ik zeker ook hebben! Sinds de verpakking open is, heb ik hem èlke dag gebruikt… wat een mooie kleur! Op mijn lippen draag ik een lieve kleur roze, óók van The Body Shop en voor de plekjes op mijn gezicht heb ik gebruik gemaakt van de 3-in-1 concealer pen van CK one. Dit is de kleur Medium Light en dekt heel goed, hij is erg fijn in gebruik onder de ogen. Op mijn hand hierboven zie je de swaches, waaronder ook de Highlighter van Etos. Deze ziet er heel mooi uit, maar was bij de shimmer blush van The Body Shop eigenlijk niet meer nodig!

Verder heb ik gebruik gemaakt van een foundation en poeder van Yves Rocher, maar hier komt binnenkort meer informatie over.

  • The Body Shop Shimmer Waves ’04 Coral’: €23,-
  • CK one 3-in-1 concealer ‘Medium Light’: €19,-
  • Etos Highlighting Illuminizer: €2,99
  • The Body Shop ‘Colour Crush lipstick in #200 Peachy Pink’: €12,-

10 8 7 9 11

Ahh dit is echt mijn favoriete product en wil ik zeker ook in de roze variant. De Shimmer Waves van The Body Shop kun je ook los gebruiken als oogschaduw, maar als blush/highlighter vind ik hem prachtig!12

Hierboven zie je nog ietsjes beter de glans van alle producten bij elkaar. De glans van de lipstick, de blush, maar ook van de oogschaduw en highlighter onder mijn wenkbrauwen.

Welk product zou jij wel aan je stash toe willen voegen?

-x- Ilja

25 gedachten over “Look of the day || Allemaal nieuwe make-upjes!

Geef een reactie

