Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins Gastblog || 4x China Glaze HoliGlaze

Oké oké, we zijn een beetje laat met deze China Glaze nagellakken van de HoliGlaze kerstcollectie. Deze waren uiteraard bedoeld om met de afgelopen feestdagen je nagels helemaal blingbling en kerst-proof te maken! Helaas kwam ik pas later weer eens bij Ilja, maar ik moet zeggen dat ik de meeste nagellakken van de kerstcollectie niet eens zo kerstig vind. Ik besloot de 4 mooiste mee te nemen zodat ik ze vandaag aan jullie kan laten zien!

De eerste kleur heet All Wrapped Up en bestaat uit hele kleine glitters in een kleur die tussen blauw en paars in zit (indigo?). Ik vind hem prachtig! Hij dekt op zich na 2 laagjes, al kan ik hij een derde nog wel gebruiken aangezien je nog net wat wit bij de randjes ziet. Wat mij betreft is dit echt geen kerstige kleur haha, en hoewel het glitter is kan deze lak ook best wel voor een normale dag.

Bells Will Be Blinging doet natuurlijk zijn naam eer aan – bling is hij zeker! Dit is een mix van allerlei vormen en soorten glitter in een doorzichtige basis. Dekt helaas wel iets minder, want 2 laagjes waren nog niet voldoende. Ook leuk om te combineren over een andere kleur, zoals ik op de onderste foto heb gedaan!

De derde lak, Be Merry And Bright, dekt na 2 laagjes nog helemaal niet. De kleurcombinatie vind ik wel erg leuk, en ook deze kun je natuurlijk prima aanbrengen over een andere kleur! En wederom vind ik de kleuren helemaal niet zo kerstig, helemaal niet als je ‘m combineert met een frisse basiskleur.

Your Present Required lijkt een beetje op de lak hierboven maar dan met allerlei verschillende kleuren glitter. Lekker hysterisch en ik vind het echt zo’n verjaardagscombinatie, haha. Ook deze dekt nog niet na 2 laagjes en heb ik dus wederom over een andere kleur aangebracht.

De vier lakken in deze blogpost vind ik allemaal eigenlijk wel erg tof! Wel is de eerste, All Wrapped Up, stiekem wel mijn favoriet omdat hij het meest draagbaar is vind ik zelf. In de collectie zitten overigens nog 8 andere kleuren, alle lakken kun je onder andere hier bekijken. De HoliGlaze collectie kun je uiteraard inmiddels al kopen bij verscheidene webshops (bijvoorbeeld Enchantra, Pretty Polish) en op eBay. Prijzen liggen tussen de €5 en €8 per stuk.

-x- Marjolein
www.marjolean.nl

25 gedachten over “Marjoleins Gastblog || 4x China Glaze HoliGlaze

  1. Wat een perfecte swatches weer! Ik vind het altijd echt plaatjes om naar de swatches van Marjolein te kijken! Be Merry And Bright vind echt perfect over het mooie lila lakje! Ook al is de kerst voorbij, ik vind het alsnog erg leuk om deze feestelijke glitters te zien!

    Like

Geef een reactie

