Huis & Inrichting·Personal stuff

Persoonlijk || Druk achter de schermen…

foto 1Oei, het is alweer veel te lang geleden dat er een nieuwe update is verschenen hier op Beautypolish. De waarheid is dat het de laatste weken erg druk is achter de schermen en het bloggen op dit moment iets minder belangrijk is in mijn dagelijks leven. Ik ben inmiddels alweer een half jaar lekker fulltime aan het werk, héél druk bezig met pakken/verhuisdozen/uitzoeken en ondertussen probeer ik mijn sociale leven nog een beetje bij te houden, haha! Kortom, druk druk druk. Toch heb ik wel weer wat leuke producten om te testen en ideetjes die op mijn blog-to-do-list staan. Vandaag even een kijkje in mijn leven, waar heb ik het toch allemaal zo druk mee?
foto 2Uitzoeken, uitzoeken, uitzoeken…. Wat kan een mens een spullen hebben! Ik ben al weken bezig om ‘elke keer een stukje’ van mijn spullen uit te zoeken. Ik heb namelijk in die 25 jaar dat ik besta héél veel spullen verzameld en lekker allemaal bewaard haha.

Nu het samenwonen steeds dichterbij komt, wil ik vast het een en ander uitzoeken. Dan hoef ik straks als we beginnen met verbouwen en het daadwerkelijke verhuizen niet alles in 1 keer te doen. Er gaat ook echt veel tijd in zitten, meer dan je denkt! Het is wel zo dat ik straks van een flatje samen met mijn moeder, naar een fijne eensgezinswoning verhuis, maar aangezien ik niet heel ons huisje vol wil bouwen met kleding, schoenen, tassen, make-up en nagellak, moet ik toch het een en ander weg doen…

Het is me al gelukt om mijn kleding te beperken tot 2 kastjes i.p.v. de 3 kasten, 1 schuifkast en het kledingrek waar het over verdeeld was (ghehehe) en ook mijn make-up en nagellak heb ik van de week onder handen genomen.

Ik heb nu in mijn kamer o-ver-al nagellak en make-up liggen. In een nagellakrek, een 9 laden kastje, in dozen onder mijn bed en in mijn blogkast. Strakjes wil ik dat gewoon netjes kunnen opbergen in een kastje, om makkelijk weer tevoorschijn te kunnen halen. Daarom kocht ik van de week bij Hema (met 20% korting) opbergers. Ik koos voor de 8 liter en 9 liter dozen, 2 voor mijn make-up en 1 voor mijn nagellak.

Het heeft veel tijd gekost en ik moet zeggen dat ik het ook best lastig vind om zo-veel weg te doen, maar het is nu wel héél netjes opgeruimd. En eerlijk is eerlijk, het is nog steeds genoeg! Ik heb deze week al een aantal vriendinnetjes gevraagd om lekker te komen snuffelen in de mega verhuisdoos (!!!) met nagellak en make-up. Wat overblijft na het grabbelen breng ik naar Linda van Aurynbeauty, voor het goede doel ‘Beauty without Budget’
foto 4
In het weekend ben ik lekker samen met m’n vriend en zijn we toch wel veel bezig met het huisje. Bouwmarkten af, inspiratie opdoen en ook al veel dingen regelen voor als we straks het huis in kunnen. We hebben vorige week al een heel mooi bed gekocht, wat ze in elkaar komen zetten zodra de slaapkamer af is. Het is een hoge boxspring geworden van 160×220, omdat we beide erg lang zijn! Misschien raar dat we wel al een bed gekocht hebben, maar het huis nog niet inkunnen… Maar nu hebben we straks geen 12 weken levertijd meer als de kamer af is!

Op de foto linksboven zijn we met de auto naar Sas van Gent gereden om 120 (!!!) verhuisdozen op te halen, mooie advertentie op Marktplaats. Het was even proppen en als je goed kijkt zie je de dozen totaan het dak liggen achter ons haha. Ook hadden we nog een klein trekkarretje achter de auto, helemaal vol.

Verder worden we hier en daar al verwend met leuke cadeautjes en lieve kaartjes voor ons huis, zo lief!
foto 3

Tussendoor probeer ik nog wat leuke dingen te doen met vriendinnen (welke ik sommige al veel te lang niet meer gezien heb!) en werk ik 4 x 9 uur op kantoor. Het was begonnen met een project van 3 weken via Randstad, maar inmiddels werk ik alweer een half jaar bij de Gemeente Rotterdam. Helaas is het elke maand afwachten of ik weer een maandje verlengd kan worden, maar werk is werk!

Van de week was ik met Madelon in Rotterdam en daar hebben we voor het eerst de Magnum counter bij de Bijenkorf uitgeprobeerd. Het was GOED! Ik had een donkere magnum met merengue bolletjes, witte praline en toffee en witte chocolade en Madelon had een donkere magnum met knettersnoep, pistache nootjes en chilli… Ja chilli, en het was echt een lekkere combi. Voor €3,65 heb je zo’n heerlijk ijsje, erg leuk!

De Nutella pizza was het toetje met Marjolein bij Happy Italy en jeetje wat is dat zoet en machtig! Voor haar verjaardag zijn we pizza gaan eten en wilden toch nog graag de Nutella pizza toe proberen en hebben deze gedeeld… Een zooitje gegarandeerd! (wel gezellig natuurlijk haha)

Rechtsboven zie je een foto van mij en Casper, met onze prachtige Unox/Efteling mutsen op. Vrijdag 10 januari waren we een dagje in de Winter Efteling en s’ avonds was het toch wel erg fris in de Pagode. Deze mutsen kregen we bij een broodje Unox en dat moest natuurlijk op de foto…

Zo, dat was hem weer even voor nu. Hopelijk vinden jullie het leuk om zo even achter de schermen te kijken. Ik ga weer wat meer tijd proberen vrij te maken voor wat meer beauty gerelateerde artikeltjes, tot snel.

-x- Ilja

15 gedachten over “Persoonlijk || Druk achter de schermen…

  1. Aah wat leuk om weer wat te horen en te lezen.
    Jullie zijn leuk samen!!!
    Super knap om afstand te doen van make-up en nagellak. Goed dat je het doneert!
    En dat van het bed is alleen maar slim, weet je in ieder geval zeker dat er iets geregeld is 😀
    Doe je eigenlijk je thuisstudie nog?

    Like

  2. Oeh, busy life! Verhuizen/samenwonen en spulletjes uitzoeken naast het dagelijkse leven en sociaal leven is ook heel veel en druk. Maar ach, dan hebben jullie straks wel een leuk huisje samen 🙂

    Like

Geef een reactie

