Overige onderwerpen

Winactie || Kneipp ‘Natuurlijk Zacht’ 2x pakket t.w.v. € 48.94

Assortiment_Natuurlijk_zacht

Ahh heerlijk! Het is weer tijd voor een leuke winactie, deze keer met heerlijke producten van Kneipp. Vorige week zag je de creme douche al voorbij komen in mijn ‘ favorieten artikeltje‘  en vandaag mag ik 2 complete ‘ Natuurlijk Zacht’  pakketten weggeven om lekker van te genieten. Wil jij ook zo’n groot pakket winnen met deze 6 fullsize producten (t.w.v. € 48.94)? Kijk dan snel verder wat je moet doen!

Wat kun je winnen?

  • Een van de twee complete Kneipp ‘Heerlijk Zacht’ pakketten met daarin: Kneipp crème douche amandelmelk – amandelolie, Kneipp crème douche vijgenmelk – arganolie, Kneipp crème bad amandelmelk – amandelolie, Kneipp crème bad vijgenmelk – arganolie, Kneipp body crème amandelmelk – amandelolie, Kneipp body crème vijgenmelk – arganolie, ter waarde van €48.94

Wat moet je doen? (verplicht)

  • Laat een berichtje achter onderaan dit artikel en maak de volgende zin af: “Herfst is voor mij….”

Wat mag je doen?

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Volg Kneipp op Facebook (+ extra entry)
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter (+ extra entry)

Win 1 van de 2 #Kneipp ‘ Natuurlijk Zacht’ pakketten t.w.v.  €48.94 op beautypolish.nl Doe ook mee! #Beautypolish #Winactie RT = Lief

Deze winactie loopt t/m zondag 17 november en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.
-x- Ilja
60 gedachten over “Winactie || Kneipp ‘Natuurlijk Zacht’ 2x pakket t.w.v. € 48.94

  1. Leuke winactie! Ik volg Kneipp op Facebook en heb het bericht geliket op Bloglovin. Bovendien heb ik ook de tweet geplaatst!

    Herfst is voor mij genieten van een warme chocolademelk na een koude, regenachtige dag voor de haard!

    Groetjes

    Like

  2. Herfst is voor mij… films, series kijken in de zetel, lekker cozy met een onesie aan.
    Ik heb dit bericht op Bloglovin geliked, FB geliked en getweet op Twitter.:)

    Like

  3. wat een gave actie, graag doe ik mee.
    Ik like het bericht op bloglovin’
    ik volg Kneipp op facebook en ik heb de actie getweet.
    en dan nu het lastigste:

    Herfst is voor mij…een nieuwe start. met de regen en wind in dit jaargetijde is het als een schoonmaak van het afgelopen jaar, het is weer plaats maken voor het nieuwe jaar schoon en fris de winter in.

    XXX Jorine

    Like

Geef een reactie

