Overige onderwerpen

Nieuw || AboutMyStyle.com

1Inspiratie opdoen, mooie plaatjes kijken op Instagram, Tumblr of andere leuke sites… ik doe het graag! Ook op About My Style kun je lekker spieken naar mooie kiekjes van andere en zo lekker inspiratie opdoen.

Nieuwsgierig of geïnteresseerd in wat een ander draagt of doet?! Welke style is hip en wat is jouw style?

Sinds de komst van website About My Style, is gluren-bij-de-buren nu nog leuker! Je kunt af en toe even meekijken, maar ook elke dag jouw favorieten personen volgen. En dat niet alleen. Ook jij kunt foto’s uploaden in hét thema van de dag. Iedere dag plaatsen meisjes en vrouwen van over de hele wereld hun eigen foto gericht op Beauty and Fashion. Een foto die aansluit bij het thema dat 24uur hot-topic is. En het is supermakkelijk. Met de apps voor Iphone en Android lanceer je snel jouw eigen looks. Je kunt volgen en gevolgd worden, reacties plaatsen en vragen stellen. Zo kan ook jij binnen no-time die fashionably schoenen dragen of volgens de laatste trends je nagels lakken.

Die nieuwe aankoop scoor je nog makkelijker door het puntensysteem dat ze aan About My Style hebben gekoppeld. Alle acties leveren punten op. En die punten kun je inwisselen voor exclusieve kortingen bij bekende Beauty en Fashionwinkels. Dus voor je het weet zit je er voor het nieuwe thema; Sunday at the couch helemaal gestyled bij en dat levert je weer nieuwe punten op!

Show them your style; About My Style.com!

2 3Het thema van gisteren was trouwens ‘I’m proud of...’ en daar heb ik 3 fotootjes ge-upload. Een van mijn kanarievogelparkietepapagaaitje, deze foto maakte ik op vakantie met de telelens van mijn vriend en ik ben best trots op het plaatje! Verder een foto van mijn eerste marsepein versierde taart en tot slot nog eentje van mijzelf, met het berichtje ‘trots dat ik 15kg ben afgevallen dit jaar’.

Het thema van vandaag staat helemaal bovenaan dit bericht en is ‘Arm candy

Wat vind jij van About My Style?

-x- Ilja

– Advertorial –

10 gedachten over “Nieuw || AboutMyStyle.com

Geef een reactie

