Fashion & Outfits

Look of the Day || Asos jurkje & Roosjes

2Een jaar of 100 geleden (minimaal) deed ik een bestelling bij Asos. Hierover heb ik toen een klein ‘shoplogje’ gemaakt, maar het leek me wel leuk om er een mini ‘Look of the Day’ mee te maken. Asos heeft namelijk hele leuke kleding voor óók de Curvy ladies onder ons, weer eens wat anders dan een Miss Etammetje of een MS’je. Ik heb er al meerdere malen leuke jurkjes gescoord, maar dan vooral in de sale!

3 Bij het jurkje draag ik mijn favoriete Nikki Lisonni ketting met glimmies en daarbij passend mijn nieuwe rosé oorbellen die ik van mijn lief kreeg. In mijn haar draag ik 2 rozen schuifspeldjes die ik bij de SoLow heb gescoord (6 schuifjes voor €1,50 als ik het goed onthouden heb)1 Mijn haar heb ik gewoon gekruld met mijn Remmington krultang, lekker snel!4De oogschaduw die ik vandaag draag is er eentje van Inglot, het is een pigment waar ik een héle poos geleden al eens een stukje over schreef. Hij blijft prachtig! Niet héél opvallend, maar in het licht is het toch echt een blikvanger.

Dat was mijn look van vandaag (nah eigenlijk een paar dagen geleden) Ik hoop dat jullie het weer eens leuk vonden om te zien!

-x- Ilja

22 gedachten over “Look of the Day || Asos jurkje & Roosjes

  1. Je ziet er super leuk uit! Alleen ik snap de maten niet bij Assos… Ik heb zelf shirt/trui maat xl/xxl en broek maat 48/50… Kan jij misschien de maten uitleggen? Want ik kom er echt niet uit! Alvast bedankt!

    Like

    1. Ik kan je wel helpen hoor 😉 Maat 50 = maat 22 en daar vanuit kun je verder tellen, met stapjes van 2 (net als bij onze maten). Maat 48 is dan dus maat 20. Maat 46 is dus maat 18. Maar zo kun je ook weer verder naar boven rekenen en is maat 52 daar dus maat 24 enz…. 🙂

      Like

Geef een reactie

