Fotografie·Overige onderwerpen·Personal stuff

Elfia ‘Kasteeltuinen Arcen’ 2013 || Een bijzonder sprookje…

1Once upon a time… was er eens een sprookje, een héél bijzonder sprookje! Dat sprookje ging namelijk over Sneeuwwitje, een Ghostbuster en een Steampunk lady. Nehh, geen sprookje helaas, maar wel een leuk fotoverslag van onze dag Elfia in Arcen.

Dit is de 3e keer dat ik met Madelon naar de Elf Fantasy Fair ben geweest, maar deze keer waren we niet in Haarzuilen Utrecht, maar in De Kasteeltuinen in Arcen. Verder waren we niet met z’n 2’tjes, maar was mijn vriend ook mee (én JA ook verkleed!) Zie hier weer, net als de voorgaande jaren, wat foto’s van onze outfits en een sfeerimpressie van de dag.

9

Mijn vriend als Ghostbuster en ikzelf in Steampunk stijl (dat is ‘iets’ van EFF, ik weet niet of het verder bekend is onder jullie)8

Madelon kwam nog wat van haar ‘Disney sisters’ tegen…10 6 13 2 3 4

Peach, Luigi en Toadette!7 5 12 11

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om wat fotootjes van Elfia te bekijken. Ik ben benieuwd wat jullie van onze kostuums vinden! Vooral de combinatie is natuurlijk héél goed over na gedacht… Ik bedoel Sneeuwwitje, Ghostbuster en Ik. Voor de hand liggender kan haast niet.

Volgend jaar gaan we zeker weer. Haarzuilen in Utrecht was al héél gaaf en gezellig, maar De Kasteeltuinen als locatie was wel waanzinnig mooi!. Je mag overal doorheen lopen en overal is er wel iets te zien. De sfeer was weer super gezellig en ik heb weer genoeg prachtige kostuums gezien!

Het was weer een mooie dag.

-x- Ilja

30 gedachten over “Elfia ‘Kasteeltuinen Arcen’ 2013 || Een bijzonder sprookje…

    1. Haha ben ook niet echt in to steampunk hoor. Ik had het 2x eerder op de EFF gezien en vond het gewoon heel gaaf eruit zien. Tsja en toen ik een corset in mijn maat tegen kwam, moest ik wel 😉

      Like

Geef een reactie

