Personal stuff

Sieraden || Mijn mooiste sieraden

3

Ik denk er al een poosje aan om mijn favoriete sieraden eens op de foto te zetten, dit vind ik ook altijd leuk om te zien bij anderen. Ik heb ook héél veel favoriete bijoux dingen, dus ‘neppe’ favorietjes. Maar vandaag laat ik mijn mooiste favorieten zien. Mochten jullie het leuk vinden om ook nog de budget favorieten zien, laat het dan vooral even weten in de comments!

1

Er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat ik géén oorbellen draag, dat is eigenlijk hèt sieraad dat ik al-tijd wel in heb. Deze oorbellen zijn van Swarovski en kreeg ik van mijn moeder voor mijn 25ste verjaardag.

Ik ben er nog steeds helemaal weg van en draag ze graag! Ze staan door de bijzondere kleurencombi eigenlijk bij heel veel dingen mooi, echt geen miskoop.2

De ketting die ik bijna dagelijks draag is van Nikki Lissoni, waar ik nu een nieuwe munt in heb zitten. Deze munt is ook van Nikki en komt van de website www.mooiesieraden.nl. Ik draag graag verschillende munten en deze rosé variant met steentjes is op dit moment toch wel favoriet!

Ik krijg nog wel eens vaker vragen binnen over de kwaliteit van de muntenhouder en ik kan inmiddels (bijna een jaar later) zeggen dat deze uitstekend is! Ik draag deze muntenhouder liever dan die van Mi Moneda. Dit omdat hij makkelijker open gaat en omdat hij opengewerkt is, en er dus open munten in kunnen. Ik schreef een poos geleden een uitgebreid stukje over mijn bestelling, dit kun je hier nog even terug lezen.4

Een zilveren favoriet is deze ‘Wishbone’ hanger van Hot Diamonds, dit is zilver mèt echte diamantjes. Ik heb er ook nog 2 kleine oorstekertjes bij, maar ik draag ze meestal afzonderlijk van elkaar. Ik vind hem heel mooi en chique, i like!

Verder zag je op de bovenste foto nog mijn 2 favoriete horloges, de rosé gouden van Micheal Kors en de zilveren van Guess. De close-up foto’s vind je terug in mijn B-day artikel van vorig jaar. En er ligt ook nog een gouden ringetje met 3 mini diamantjes bij, deze kocht ik in de sale (50% korting) van mijn eerste salaris!

Wat is jouw favoriete sieraad?

-x- Ilja

25 gedachten over “Sieraden || Mijn mooiste sieraden

  1. Wat een mooie sierraden, vind je oorbellen echt super mooi. Leuk dat je dit laat zien, ik zou het ook leuk vinden als je je andere sieraden zou willen laten zoen.

    Like

  2. Mooie sieraden, ik zelf draag eigenlijk nog niet heel lang sieraden. Het klinkt misschien gek maar had nooit zin en/of tijd om iets in te doen. Heb nu dus erg weinig en eigenlijk is hier ook bijna alles “Nep” van. Maar vind je sieraden wel erg leuk.

    Like

Geef een reactie

