Nailpolish & Nailart·Overige onderwerpen

Nagellakswatches || Hoeveel? Heel veel!

1

Vandaag heb ik even een ander soort nagellakartikeltje voor jullie. Over het algemeen verzorgt Marjolein de uitgebreide nagellakartikeltjes over nieuwe collecties en heel af en toe wil ik mezelf er nog wel eens aan wagen (als mijn nagels mee zitten). Deze keer ga ik héél veel verschillende lakjes aan jullie laten zien, maar dan wel op nagellakwieltjes. Mijn nagels zijn op het moment de SensatioNail aan het proberen en Marjolein heeft het vooral erg druk met school. Toch wil ik jullie al deze mooie lakjes (die al veel te lang in mijn to-do-kastje staan) niet onthouden, dus vooral even verder kijken als je nieuwsgierig bent!

15 14

Herome WIC – Mystic Japan

Van links naar rechts: Sapporo – Yokohama – Shizuoka – Nemur0 – Nagoya – Kyoto

Prijs: €7,50 per stuk – 2 voor €12,50. Te koop bij o.a. Douglas, Etos en DA.

21 20

KOH – DELICIOUS!

Van links naar rechts: Cocktail! – Silky Chocolate! – Champagne Rose! – Caviar! – Oyster! – Passion Fruit!

Prijs: €14,95. Te koop bij o.a. bij luxe parfumerie en drogisterijen, KOH flagship stores in Bijenkorf Amsterdam en Eindhoven, de KOH Self Service stores in Amstelveen en Utrecht en via de webshop.

9 8

Trind – Paradise Island

Van links naar rechts: CC189 Minty Mojito – CC188 Blue Lagoon  – CC191 Tropical Blue – CC190 Purple Sunset.

Prijs: €9,95. Te koop bij o.a. Etos, Douglas en Bijenkorf.

5 4

Miss Sporty- Clubbing Colours

Van links naar rechts: #463 – #462 – #465

Prijs: €1,99. Te koop bij o.a. Etos en DA 2 3

Rimmel – Salon Pro!

Van links naar rechts: #710 Chic and Cheerful – #702 Simply Sizzling

Prijs: €6,99. Te koop bij o.a. Kruidvat, Etos en DA. 13 12

Essie- 2 losse lakjes

Van links naar rechts: #74 Tart Deco – #58 Jaq-U-Are

Prijs: €9,99. Te koop bij o.a. bij de grotere Etos en DA filialen

7 6

Sally Hansen- Complete Salon Manicure

Van links naar rechts: #406 Purple Heart – #672 Jaded – #675 Mermaid’s Tale

Prijs: €11,99. Te koop bij o.a. bij Ici Paris XL, verschillende drogisterijen en via Bol.com.

11 10

Deborah Milano – ShineTech Gellike

Van links naar rechts: #07 My Red – #05 Violet Pleasure

Prijs: €7,25. Te koop bij o.a. verschillende DA fillialen, maar je kunt het beste even op de site kijken voor verkooppunten19 18

Herome – Neon Take Away Nail Colours

Van links naar rechts: Neon Yellow – Neon Pink – Neon Glitter Green – Neon Blue

Prijs: €2,99. Te koop bij o.a. Etos, DA en Douglas.

17 16

NYC – Bourjois – Models OWN – Pupa

Van links naar rechts: NYC #14 Magic Earth – Bourjois #27 Green Fizz – Models OWN #np133 Indian Ocean – Pupa #217

Prijzen: NYC €2,99 (Kruidvat) – Bourjois €8,49. (Douglas, DA, Etos) – Models OWN €6,95 (Prettypolish) – Pupa €6,25 (schoonheidssalons, kappers en enkele DA drogisten)

Wat is jouw favoriete kleurtje?!

-x- Ilja

35 gedachten over “Nagellakswatches || Hoeveel? Heel veel!

  1. Normaal gezien vind ik er niets aan wanneer bloggers niet op nagels swatchen, maar ik vind dit artikel juist erg leuk! Hele mooie foto’s gemaakt ^^! Zelf vind ik de lakjes van Herome WIC heel mooi en kleurrijk ❤

    Like

      1. Bedankt! Normaal ben ik ook niet zo van de nagellakwieltjes hoor, maar dit was even een uitzondering 😉 Fijn dat het in de smaak valt.

        Like

  2. Ik vind normaal gesproken, net wat Alyssa zegt het niets als nagellakjes niet op de nagels zijn geswatcht, maar je hebt zulke prachtige foto’s gemaakt. Ik word er juist nu helemaal blij van, leuk al die kleurtjes ❤

    Like

  3. HEERLIJK, al deze swatches! Zeker met een kopje thee erbij 😉 Die Mystic Japan collectie, wat ben ik verliefd zeg. Álle kleuren zijn gewoon tof! Essie Tart Deco is ook zo lovely, hebbuh!!

    Like

  4. Leik idee om ze een keer zo te laten zien. Wat een geweldige kleuren zitten erbij, vooral die van Deborah Milano vind ik super, maar kan er nog veel meer noemen 🙂

    Like

Geef een reactie

